• Ik heb me daarnet weer sinds de zomer/herfst voor het eerst geharst en man, het deed zo'n verschrikkelijk veel pijn.
    Maar goed; mijn benen zijn nu mooi glad voor een aantal weekjes én als ik het vaker doe krijg ik steeds minder haartjes. Pfoe.
    Wie harst ook?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    MakeBelieve schreef:
    Maar met je bikinilijn, dan lig je daar in z'n stoel gewoon zonder broekje of wat aan? O.O

    ja lijkt me wel, hoe wil je anders dat harsen :'D

    MakeBelieve schreef:
    Maar met je bikinilijn, dan lig je daar in z'n stoel gewoon zonder broekje of wat aan? O.O
    Nee hoor. Je moet je broekje gewoon wat opzij trekken. (:


    Only losers can act the way you do

    Duo schreef:
    (...)
    ja lijkt me wel, hoe wil je anders dat harsen :'D

    Dat vind ik gewoon nogal een raar idee, eigenlijk :x


    -

    Renaissence schreef:
    (...)Nee hoor. Je moet je broekje gewoon wat opzij trekken. (:

    oooh, dat valt al mee :')


    -

    Duo schreef:
    (...)
    haha, ik snap je ^^
    ik zit erover na te denken om misschien mijn benen te gaan harsen in de zomer ;3
    doet dat net zoveel pijn als bikiniijn? ;3
    Ik vind van niet. Als de bikinilijn even groot was als je benen, dan zou dat meer pijn doen. :']

    Sommige plaatsen op je benen doen meer pijn als anderen. Ik vind bijvoorbeeld dat de achterkant meer pijn doet als de voorkant. Hoe hoger, hoe minder pijn. Maar dat verschilt van persoon tot persoon. (krul)


    Only losers can act the way you do

    Renaissence schreef:
    (...)Ik vind van niet. Als de bikinilijn even groot was als je benen, dan zou dat meer pijn doen. :']

    Sommige plaatsen op je benen doen meer pijn als anderen. Ik vind bijvoorbeeld dat de achterkant meer pijn doet als de voorkant. Hoe hoger, hoe minder pijn. Maar dat verschilt van persoon tot persoon. (krul)

    Vind ik ook, de enkels en achterkant zijn het kutst.(krul)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    MakeBelieve schreef:
    (...)
    oooh, dat valt al mee :')
    Idd, eigenlijk valt harsen goed mee hoor. Je moet niet denken dat harsen heel veel pijn doet, want anders zit je daar helemaal te stressen en heb je meer pijn als anders omdat je dat jezelf wijsmaakt. :']


    Only losers can act the way you do

    Renaissence schreef:
    (...)Nee hoor. Je moet je broekje gewoon wat opzij trekken. (:

    oow beter :'D

    Genius schreef:
    Harsen lijkt me te pijnlijk :'D

    xTWINNIES schreef:
    Ik scheer :)


    all I want for christmas is a girlfriend

    Mayday schreef:
    Ik hou het op scheren. Harsen klinkt eng. (cat)