• Ik heb me daarnet weer sinds de zomer/herfst voor het eerst geharst en man, het deed zo'n verschrikkelijk veel pijn.
    Maar goed; mijn benen zijn nu mooi glad voor een aantal weekjes én als ik het vaker doe krijg ik steeds minder haartjes. Pfoe.
    Wie harst ook?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Wtf? Iedereen scheert hier bijna. :') Ik bedoel; ik word 13 en laat mij al meer als een jaar harsen. (ik kreeg vroeg veel haren) Ja, het deed de eerste keer niet goed, maar nu is dat al veel verbeterd, al blijft het toch nog pijn doen. Maar hoor je mij klagen? :'D Als ik 21 ben, ga ik mijn haren laten laseren, dan komen die nooit meer terug. :9~

    Als je scheert, krijg je van die harde stoppels. Van harsen krijg je tenminste mooie, gladde benen.

    Trouwens, ik laat alles harsen: benen, oksels, wenkbrauwen (zo tussen je wenkbrauwen als daar haar is) en bikinilijn.
    :Y)


    Only losers can act the way you do

    twiddict schreef:
    ik scheer. De epilady doet al te veel pijn voor mij.
    Epileren is pijnlijker als harsen. :'D

    [ bericht aangepast op 15 april 2010 - 21:30 ]


    Only losers can act the way you do

    twiddict schreef:
    ik scheer. De epilady doet al te veel pijn voor mij.
    Omfg, ja! Die kreeg ik op mijn verjaardag! 1x gebruikt, en nooooit weer. :'$
    En ja, ik scheer ook.


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Ik epileer en scheer.
    Epileren is pijnlijk, zeker de eerste keer, maar dat gaat beter, en het werkt goed!


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Ik scheer, en als ik er een keertje zin in heb/op vakantie moet dan epileer ik wel ^^

    nog nooit geharst :x
    en het lijkt me vet pijnlijk ;3

    Renaissence schreef:
    Wtf? Iedereen scheert hier bijna. :') Ik bedoel; ik word 13 en laat mij al meer als een jaar harsen. (ik kreeg vroeg veel haren) Ja, het deed de eerste keer niet goed, maar nu is dat al veel verbeterd, al blijft het toch nog pijn doen. Maar hoor je mij klagen? :'D Als ik 21 ben, ga ik mijn haren laten laseren, dan komen die nooit meer terug. :9~

    Als je scheert, krijg je van die harde stoppels. Van harsen krijg je tenminste mooie, gladde benen.

    Trouwens, ik laat alles harsen: benen, oksels, wenkbrauwen (zo tussen je wenkbrauwen als daar haar is) en bikinilijn.
    :Y)


    doet bikinilijn niet suuuuper veel pijn? ;x

    euhm epileren en scheren :Y)

    [ bericht aangepast op 16 april 2010 - 22:50 ]


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Ik scheer, maar dat helpt niets, want na een halve dag voel ik alweer stoppels! --'
    Ik wil ook harsen maar weet begot niet hoe, en met welk en blablabla. Dus als iemand me kan helpen?... =)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Andalasia schreef:
    Ik scheer, maar dat helpt niets, want na een halve dag voel ik alweer stoppels! --'
    Ik wil ook harsen maar weet begot niet hoe, en met welk en blablabla. Dus als iemand me kan helpen?... =)

    je moet eerst nadenken of je het door iemand anders wil laten doen of zelf doen?
    en als je het zelf wilt doen, kan je gewoon naar de winkel gaan en harsspul halen ;3

    Zaitsev schreef:
    Ik gebruik ontharingscreme.
    Ik heb ook zo'n tubetje. Man, dat stinkt! Toen ik het een keer gebruikte, ging ik bijna over m'n nek! :p


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Harsen is écht niet pijnlijk. Eén second is het vervelend, erna voel je niks meer :')


    Life begins at the end of your comfort zone

    katrnaSOUNDS schreef:
    Harsen is écht niet pijnlijk. Eén second is het vervelend, erna voel je niks meer :')


    Ik wou dat ik daar zo makkelijk over kon denken, haha. :]


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    katrnaSOUNDS schreef:
    Harsen is écht niet pijnlijk. Eén second is het vervelend, erna voel je niks meer :')


    Same here ;D

    Scheren.


    Live life for the moment, because everything else is uncertain.