• Ik heb vandaag al 3 pakjes zakdoeken weggewerkt. Ik loop de hele dag te niezen en mijn neus zit continue dicht. En ik heb last van mijn keel. Oftewel, hooikoorts tijd =(

    Wie heeft er nog meer last van hooikoorts?


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    ik ik ik

    niezen + rode ogen.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik!
    ik moet niezen, mijn ogen jeuken en ik moet ook constant mijn neus snuiten. Het ergste is dan nog dat het ieder jaar lijkt te verergeren, ofwel droom ik dat gewoon.


    For once I want to be the car crash.

    Ik!
    Mijn ogen tranen constant en ik ben helemaal verkouden, kriebel in mijn ogen, en de hele tijd niezen.. Great.
    Ik heb wel oogdruppels + neusspuit, maar dat vergeet ik soms in de ochtend en dan heb ik er echt onwijs erge last van. Zoals nu.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    L0VEDRUNK schreef:
    Ik!
    Mijn ogen tranen constant en ik ben helemaal verkouden, kriebel in mijn ogen, en de hele tijd niezen.. Great.
    Ik heb wel oogdruppels + neusspuit, maar dat vergeet ik soms in de ochtend en dan heb ik er echt onwijs erge last van. Zoals nu.

    Ik heb ook druppeltjes maar die durf ik ook wel eens vergeten en dan loop ik heel de dag mezelf te vervloeken


    For once I want to be the car crash.

    Ik --"
    Kmoet bijna elke dag kei veel nieze en kheb soms jeuk aan men ogen..
    Jeej de lente is weer in het land, leuk :S


    Stop wishing, Start doing..

    Ik heb er ook last van. Ben extreem allergisch voor graspollen en moet daardoor allerlei medicijnen slikken. Als ik die vergeet mag ik 3 dagen niet naar buiten.. Bleh.

    ich nicht.

    Ik heb hooikoorts!!

    maar nergens last van(A) beetje overheen gegroeit! en ik gebruik medicijnen:D

    Mijn neus zit nu zo dicht dat ik er hoofdpijn van heb. Ik lig nu dus in mijn bed met mijn laptop op schoot. Kut hooikoorts.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik, echt vet erg! Maar door van die pillen is het nu wel weer wat beter [:


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Ik,
    al heb ik sinds een jaar heel goede pillen.
    Alle pillen of druppeltjes die ik daarvoor had, haalde niks uit. Maar nu eindelijk wel.

    Ik gelukkig niet ;o


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    L0VEDRUNK schreef:
    Ik!
    Mijn ogen tranen constant en ik ben helemaal verkouden, kriebel in mijn ogen, en de hele tijd niezen.. Great.


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Relax schreef:
    Ik,
    al heb ik sinds een jaar heel goede pillen.
    Alle pillen of druppeltjes die ik daarvoor had, haalde niks uit. Maar nu eindelijk wel.


    Geeeeeeef me dat middeltjeeeeeeee. :9~


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Relax schreef:
    Ik,
    al heb ik sinds een jaar heel goede pillen.
    Alle pillen of druppeltjes die ik daarvoor had, haalde niks uit. Maar nu eindelijk wel.


    Dubbelpost ;l

    [ bericht aangepast op 16 april 2010 - 0:44 ]


    I believe in music the way some people believe in fairytales.