• Elke grote pauze staat er in de lente/zomer een ijscoman bij de ingang van het fietsenrek, haha. Dat is echt lekker:9~ Wij zitten daar namelijk altijd dichtbij in de pauze, dus best handig.
    Wie heeft ook zoiets?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Bij ons rijd er zo'n ijscoman door ons straat.
    Heb daar straks nog een ijsje gegeten. (:


    I need you like a heart needs a beat

    Omg, ik ben jaloers o.o
    Mijn school heeft daar geen geld voor, pft

    jammer genoeg niet :9~

    Onze ijscoman is eng. Hij is oud en haat kinderen want hij rijd altijd weg als er kinderen aankomen. + bij ons zouden ze kwaad worden moesten wij ijs gaan eten onder de pauze ;3

    wij ook! Maar bij ons komt hij tien minuten later dan de pauze begint want hij komt van het CLD. Wij zitten altijd al op het hek te wachten xD


    Alis volat propriis

    Was mn school maar zo :O Wat zou dat hemels zijn xD


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    Bij ons ligt het winkelcentrum dichtbij:Y) Dat heet middenwaard. Als je zegmaar onze school hebt, dan loop je door de poort. Gelijk links over het gras en door de bomen (waar een weg is gemaakt door het vele geloop) en dan ga je oversteken en dan ben je er. En dan heb je albert heyn die dan gelijk voorin in dat centrum zit, dus dan kunnen we gewoon lekker naar de supermarkt:Y) En dan kunnen weo ook ijs halen bij andere winkels:Y)


    To live would be an awfully big adventure

    bij ons heeeel soms :')

    Wij hebben een ijscowagen bij ons in de pauze ='D En onze kantine verkoopt zelf ook ijs Ö


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Cool!
    Ik niet ;[


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Daar hebben wij een C1000 voor x'D.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    UNCOMMON schreef:
    Omg, ik ben jaloers o.o
    Mijn school heeft daar geen geld voor, pft

    Hoeft je school ook niet te betalen hoor (': Die man is daar gewoon uti eigen wil, krijgt ie dikke vette winst uit.(krul)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Wij hebben geen ijscoman ofzo. Alleen 500 meter van onze school staat een heel winkelcentrum, dus dan gaan we altijd naar de jumbo of albert heijn :'D


    Caution first, always.

    bij warme periodes verkopen ze bij ons gewoon ijs in de kantine.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik ben jaloers.

    Maarja wij gaan altijd gewoon naar de stad, dus dat is ook leuk :3


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.