• De stelling van vandaag luidt:
    In elk land zou iedereen op zn 16de al moeten kunnen autorijden.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    Eens xD dan had ik het al een jaar gemogen xD.. maar nee grapje, ik vind dat ze in het buitenland er volwassener en verantwoordelijker uitzien op die leeftijd, ik vind het hier niet zo. (:


    They call me dr. phil

    Oneens,

    Wie gaat dat allemaal betalen echt niet iedereen heeft daar op die leeftijd al het geld voor en heel veel ouders ook niet.

    Dus oneens

    XOXO


    Don't stop believing, and you will be happy

    Marihuana schreef:
    Tegen. Je mag ook al alcohol drinken vanaf je 16e en als je daarbij ook nog eens mag autorijden vanaf je 16e, dan gaat dat dus echt niet goed komen.
    In Amerika mag je alleen maar autorijden vanaf 16 omdat je pas vanaf je 21e mag drinken.

    Oneens.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    eens(Y)


    true beauty is on the inside ^^

    Siren schreef:
    Het is wel niet zo geweldig goed voor het milieu, maar het zou wel leuk zijn. :^)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Renaissence schreef:
    Niet mee eens. Als je 16 bent, denk je nog dat je de wereld aankan, er staat nog een hele wereld voor je klaar die je nog moet ontdekken. Je zit nog in je puberteit. Vanaf die leeftijd mag je ook beginnen drinken, dus zullen ze dat waarschijnlijk ook doen. En dat zijn twee factoren die niet goed samengaan.

    In Amerika is het ook nog eens zo dat alles veel verder van elkaar ligt waardoor je niet met de fiets kan gaan. Daarbij komt ook nog eens dat je daar pas alcohol mag drinken vanaf je 21. (krul)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Renaissence schreef:
    Niet mee eens. Als je 16 bent, denk je nog dat je de wereld aankan, er staat nog een hele wereld voor je klaar die je nog moet ontdekken. Je zit nog in je puberteit. Vanaf die leeftijd mag je ook beginnen drinken, dus zullen ze dat waarschijnlijk ook doen. En dat zijn twee factoren die niet goed samengaan.

    In Amerika is het ook nog eens zo dat alles veel verder van elkaar ligt waardoor je niet met de fiets kan gaan. Daarbij komt ook nog eens dat je daar pas alcohol mag drinken vanaf je 21. (krul)


    There has to be good, so that evil can kick its ass

    oneens,
    dan wordt het nóg drukker op de wegen..


    wth.

    Dan wordt het tijd om weer zoiets als het Moederkruis in te voeren, want het stijgende aantal verkeersslachtoffers moet ergens gecompenseerd worden o.o


    No growth of the heart is ever a waste

    Marihuana schreef:
    Tegen. Je mag ook al alcohol drinken vanaf je 16e en als je daarbij ook nog eens mag autorijden vanaf je 16e, dan gaat dat dus echt niet goed komen.
    In Amerika mag je alleen maar autorijden vanaf 16 omdat je pas vanaf je 21e mag drinken.


    I love Marshawk

    Tegen. Je mag op je 16e al alcohol. Op die leeftijd alcohol en autorijden? No way! Bovendien zou het niet echt bevordelijk zijn voor het milieu...


    I'm not your princess

    Next schreef:
    Eens, ;D


    Just a simple "I love you" (:

    Niet mee eens, voornamelijk omdat ik zelf toch bijna 18 ben haha :'D


    -

    Oneens, for sure.


    Happiness hit her like a train on a track