• Hjj...
    Kzit mt een probleempje...
    Ik ben vn 5 april tt 13 april nr Spanje geweest mt schoolkoorvriendjes,, dat wil zegge dat k myn liefje een weekje niet zag... Nu kwam k duss de 13de trg, stond hy me op te wachten =D Superleuk enzo,, mja da was maar 5 minuutjes... En nu ben k gisteravond mt spoed nr de dokter moete gaan want er is iets mis mt myn gewricht vn myn elleboog en ik ben doodziek :( kep 39,1° koorts,, eerst had ik 39,9° das natuurlijk nie niks,, ma nu mag k een week nie buite en tis gwn nie eerlijk want vrydag zyn we 1 maand samen :'( Ma ze zegge dak vrydag al veel beter ben mja... Wa moet k nu doen?? :'(

    Xx(K)

    EDIT: Hij mag vn me ouders thuis niet binnen :( We moeten minstens 2 of 3 maanden samen zyn :'(

    [ bericht aangepast op 14 april 2010 - 23:39 ]

    Kan hij niet bij jou komen?
    -mis mijn lief ook!-


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Vraag of hij op ziekenbezoek komt. En dat jullie dan een film gaan kijken vanaf het ziekenbed. Super leuk ^^


    "Don't look back, you're not going that way."

    Next schreef:
    Vraag of hij op ziekenbezoek komt. En dat jullie dan een film gaan kijken vanaf het ziekenbed. Super leuk ^^


    Het is niet omdat jij niet naar hem kan, dat hij niet naar jou kan.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    JolienShizzo schreef:
    Kan hij niet bij jou komen?
    -mis mijn lief ook!-

    Gaat niet :( zie edit

    DreadsSnake schreef:
    (...)
    Gaat niet :( zie edit

    Awch.. dat is jammer en via msn, audio & webcam elkaar bellen.
    Ik probeer het zoveel mogelijk te doen (':


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    dat heb ik ook gehad, probeer zoals JolienShizzo zegt, bellen, msn, sms, meer kan je niet doen want je gezondheid gaat toch een beetje voor?

    Je vriendje mag niet naar binnen voordat je 2 of 3 maanden hebt? Wat is dat nou voor een gestoorde regel :S


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Je vriendje mag niet naar binnen voordat je 2 of 3 maanden hebt? Wat is dat nou voor een gestoorde regel :S

    Dat is precies wat ik ook dacht.


    -

    PUKKELxDING schreef:
    Je vriendje mag niet naar binnen voordat je 2 of 3 maanden hebt? Wat is dat nou voor een gestoorde regel :S

    egt e?!?!
    Me ouders zyn op da vlak egt ouderwets!! O.o
    En t ergste is nog,, myn zus haar ex mogt thuis binne toen ze ng gn 1 maand same ware O.o