• The bamboozle festival, New Jersey.

    Bijna al mijn lieveling muziek én er zullen veel youtube celebs zijn die hantekeningen gaat uitdelen. ><

    Waarom woon ik niet in Amerika?


    We'll never be as young as we are tonight

    VersaEmerge schreef:
    (...)
    im not kidding. :Y)
    Mijn mama wou wel dat ik naar een warm plekje ging - florida ofzo - maar ik wil dat niet. :'D ze vind trouwens dat ik eruit zie alsof ik niet in belgie ga blijven - she's right bro.
    Mama's zijn zo leuk _O_

    België is best een kakland eigenlijk. Ik prefereer echt Amerika. Mijn mama wil dat ik naar California -Oakland- ga omdat Billie Joe Amrstrong daar woont and she thinks he's hot.
    soms zijn mama's leuk, maar soms kennen ze gewoon geen schaamte ;3

    VersaEmerge schreef:
    (...)
    im not kidding. :Y)
    Mijn mama wou wel dat ik naar een warm plekje ging - florida ofzo - maar ik wil dat niet. :'D ze vind trouwens dat ik eruit zie alsof ik niet in belgie ga blijven - she's right bro.
    Mama's zijn zo leuk _O_

    May god, ik wil ook zo'n mama. ;o

    Like, mijn mama denkt dat ik zot ben. Die snapt gewoon niet waarom ik naar Amerika wil. ><


    We'll never be as young as we are tonight

    Eloquently schreef:
    (...)
    België is best een kakland eigenlijk. Ik prefereer echt Amerika. Mijn mama wil dat ik naar California -Oakland- ga omdat Billie Joe Amrstrong daar woont and she thinks he's hot.
    soms zijn mama's leuk, maar soms kennen ze gewoon geen schaamte ;3

    Best wel. :'D haha, je mama weet ze ook te kiezen. ;DD Ja, dat wel ;o haha ik ging net strijk met dur omdat we tv aan het kijken waren en er zo'n close up was van jennifer love hewitt en mama zo heel droog melden dat die een grijs haar had.
    omg gewoon.

    Dat vraag ik mezelf al jaren af :'D


    Let's do this poo

    VersaEmerge schreef:
    (...)
    Best wel. :'D haha, je mama weet ze ook te kiezen. ;DD Ja, dat wel ;o haha ik ging net strijk met dur omdat we tv aan het kijken waren en er zo'n close up was van jennifer love hewitt en mama zo heel droog melden dat die een grijs haar had.
    omg gewoon.

    Mijn mama vindt het jammer dat ze met iemand getrouwd is die niet rijk is :') Oh, zo'n droge opmerkingen. Nei, dat heeft mijn mama niet ;3

    En dan begrijpen mijn ouders niet waarom ik smeek, bedel om naar Amerika te emigeren. Nu moet ik nog heel wat jaartjes wachten voordat ik weg ben. Of ik ga een Europese Warped opzetten. W-O-W dat vind ik eigenlijk een heel slim idee van mezelf.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    meh, ja, ik wilde Something Corporate zien :'(
    Voorderest vind ik de line up een beetje tegenvallen x:
    Maar ik wil wel in Amerika wonen - al wil ik liever in Engeland wonen :')

    [ bericht aangepast op 15 april 2010 - 14:13 ]


    There are several things that I have been doing wrong.