• Er zit dus een Turkse bakker vlak bij mijn huis, en aangezien ik een turkse pizza verslaving heb opgebouwd door hun, wou ik vandaag een turkse pizza.
    Ze waren in de aanbieding, 1euro, daar zeg ik geen nee tegen.:9~
    Dus mijn mama gaf me 2 euro omdat zij er ook een wou, en m'n buurvrouw gaf me ook 1 euro.
    Dus ik ga daar heen en bestel er 3. Toen kwam zo'n andere turkse man die ik ken, echt zo droog: 'Wil je een Turkse pizza? Ik betaal.' Ikzo: 'Nee hoor, ik neem er al een.' En toen gaf die ene man m'n eten en zei 'Tot de volgende keer.'
    Ja, toen gaf ik die turkse pizza's aan m'n mama&buurvrouw en at de mijne op.
    Toen wouden 2 andere buurvrouwen er ook 1, dus moest ik weer halen.
    Dus die man zo 'Hallo, wil je nog een turkse pizza?'
    Dus ik zo: '2 zelfs.' -bigsmile-
    Dus die ging hij maken, en toen zei hij: 'Oke, tot straks, ik zie je toch wel weer over een half uurtje!'
    En hij helemaal lachen, ik vind hem grappig.(krul)

    Nuttigheid van dit topic: Hebben jullie een winkel waar jullie heel vaak komen?

    [ bericht aangepast op 14 april 2010 - 17:46 ]


    Smiling but close to tears.

    haah leuk man ^^

    En nee niet echt :P


    I solemny swear i am up to no good

    Haha, die is goed. Had je eigenlijk voor de gein terug moeten gaan :'D En er een voor mij moeten halen.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ja, de freerecordshop haha. :3
    En de turkse bakker in Delfshaven :9~ Ik hou van die vent want hij geeft me soms gratis turkse pizza's al sinds ik 5 ben haha :3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Hahahahaha, die man doet goede zaken! (krul) Ik kom heél vaak in een kledingwinkeltje bij ons in de buurt en daar hebben ze heel veel designer kleding voor heel weinig, zoals Chanel, Dior maar ook gewoon merkloze kleding. Elke keer als ik daar kom koop ik wel íets, echt verslavend :9~:9~


    we are radio hysteria

    Joker schreef:
    Haha, die is goed. Had je eigenlijk voor de gein terug moeten gaan :'D En er een voor mij moeten halen.


    Haha, maar zon vriendin van mijn mama zei zo: 'Sam wil je een t... twix voor me halen?'
    maar ik dacht dus dat ze Turkse pizza ging zeggen.(krul)


    Smiling but close to tears.

    HAHA geweldig :D ik heb een goede band opgebouwd met het ijswinkeltje midden in Borne. Ga ik altijd metKristel elke dag ijs halen en jongens spotten.


    We can only learn to love by loving.

    Hahahha dat vind ik wel lachen :Y) OT: nee eigenlijk niet (krul)


    Wie du mir, so ich dir.

    Haha :'D

    Ik kom de laatste tijd nogal achterlijk vaak bij de ijssalon in de stad. Maar het is zo verslavend :x

    En de Vomar kom ik ook te vaak onder schooltijd, haha.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik weet bij de Turk bij mij op de hoek wie er altijd veel sla op de pizza doet en wie weinig. Zo vaak kom ik er dus x]


    No growth of the heart is ever a waste

    Zaitsev schreef:
    Ik weet bij de Turk bij mij op de hoek wie er altijd veel sla op de pizza doet en wie weinig. Zo vaak kom ik er dus x]


    hahaha.
    Deze Turkse Bakker is net nieuw, dus ik weet dat nog niet echt, maar in 2 dagen ben ik er wel 5x gekomen lol.
    Dat is niet goed volgensmij.(krul)

    [ bericht aangepast op 14 april 2010 - 17:59 ]


    Smiling but close to tears.