• Naar aanleiding van L0VEDRUNK haar topic over die gillende kleuters, moest ik opeens denken aan iets wat me over laatst overkwam.
    Ik moest maandag te voet naar mijn oma -pak dat dat een uur stappen is- en wanneer ik daar bijna was, waren er kinderen van hooguit zeven die alle vuilniszakken aan het kapot schoppen waren. Daarna smeten die alles in het rond en gingen ze zo vet stoer over het voetpad sjouwen, echt van 'Kijk, hier ben ik en ik ben groot.' Liepen ze verder, maar ze liepen langs de kant waar ik ook liep. Gaan ze heel breed over het voetpad zitten lopen zodat ik opzij moet. Daar was zo'n klein dikkertje bij en die liep vlak voor mij. Echt, ik had zin om die in de struiken te rammen hé (8 Maar goed, ik heb gewoon gezegd: "Ge moet zien dade zeker ni opzij ga ze, kleine."
    En toen ze enkele metertjes verder waren begonnen ze mij uit te lachen ,___,
    Like, die kleine dingetjes van tegenwoordig worden echt steeds brutaler.

    [ bericht aangepast op 14 april 2010 - 17:32 ]

    Pfff, ja echt hè. Ik had ook eens dat ik jongens van een jaar of 9/10 op bankjes zaten en mensen uitscholden die langs fietsten. Jeeeezus.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ja.
    Ze gaan mensen uitschelden hier en het maakt me niet uit dat ze 8 ofzo zijn, ik schold gewoon terug dat ze dom waren en nieteens wisten wat ze allemaal riepen, haha.


    Smiling but close to tears.

    haha, ik vandaag ook fiets langs met twee vriendinnen en twee jongetjes van 7 zeggen zo: ''hee lekkerdinge.'' Maar dat was lieeeef :9~


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Klopt.

    Ze wouden mij laatst met een waterpistool raken. Ik keek vet boos een zei: 'Waag het, ik sla je.'
    Toen renden ze weg, haha.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    L0VEDRUNK schreef:
    Pfff, ja echt hè. Ik had ook eens dat ik jongens van een jaar of 9/10 op bankjes zaten en mensen uitscholden die langs fietsten. Jeeeezus.

    Ja, ook wel eens gehad. Eigenlijk zou je in zo'n geval een keer moeten stoppen en zeggen: als je ballen nou es zo groot als je muil waren..


    No growth of the heart is ever a waste

    Kinderen mogen tegenwoordig steeds meer van hun ouders. Ouders hebben minder controle op het gedrag/taalgebruik van hun kinderen en als ze het weten, doen ze er meestal niks mee. Het is gewoon voor hen of ze weten/kunnen er niet mee omgaan.

    Ik heb al vaak verbaasd geweest over het taalgebruik van vijf- en zesjarigen.


    Think before you act.

    dat doet me denken aan een verhaal dat ik van vriendinnen hoorde, liepen ze van de supermarkt naar school, en daar ergens is zo'n basisschool, en kindjes van 8/9 zeiden zo, 'hey meisjes,' tegen ze, en toen ze verder liepen hoorden ze die kindjes, 'sexy' zeggen. Ik moest er wel om lachen :')

    maar zulke kindjes waar jij het over hebt zijn wel fucking irritant ja ;~;


    There are several things that I have been doing wrong.

    Waar ik me tegenwoordig echt kapót aan erger, zijn van die kindjes in het eerste middelbaar. Geblondeerd haar, gezicht helemaal onder de oranje fond de teint, overdreven veel oogmake-up, hoge hakken, van die nep-dure merkkleding en handtas... Komaan zeg, zo liep er bij ons op school niémand rond toen we amper 12 waren!!!
    En dan kan je je hun arrogante houding er al wel bij denken... O.o


    And the wheels just keep on spinnin'

    PiNkxNaIlS schreef:
    Waar ik me tegenwoordig echt kapót aan erger, zijn van die kindjes in het eerste middelbaar. Geblondeerd haar, gezicht helemaal onder de oranje fond de teint, overdreven veel oogmake-up, hoge hakken, van die nep-dure merkkleding en handtas... Komaan zeg, zo liep er bij ons op school niémand rond toen we amper 12 waren!!!
    En dan kan je je hun arrogante houding er al wel bij denken... O.o
    |ja echt he !

    Al die kleine meisjes uit me buurt zijn opgegroeid als sletjes :X

    Echt niet normaal :|


    I solemny swear i am up to no good

    Lucide schreef:
    Kinderen mogen tegenwoordig steeds meer van hun ouders. Ouders hebben minder controle op het gedrag/taalgebruik van hun kinderen en als ze het weten, doen ze er meestal niks mee. Het is gewoon voor hen of ze weten/kunnen er niet mee omgaan.

    Ik heb al vaak verbaasd geweest over het taalgebruik van vijf- en zesjarigen.

    Mijn zusje zei toen ze zeven was: 'Oh my fucking god, wat een kut grap is dat'
    Hallo?

    en wie leren ze dat?
    Volgens mij wij "oudjes" van tegenwoordig


    Why don't you break my heart

    Eloquently schreef:
    (...)
    Mijn zusje zei toen ze zeven was: 'Oh my fucking god, wat een kut grap is dat'
    Hallo?


    Mijn zusje zei vorig jaar 'Kankerhoer' tegen me en ze was toen 6. ;x
    Ik werd toen een beetje boos.


    Smiling but close to tears.

    Toen ik klein was zei ik soms schelwoorden waarvan ik niet wist wat ze wilden zeggen. Van waar had ik ze geleerd? Van mijn oudere broers.
    En ik wil kinderverzorgster worden.

    Echt hea!
    Ik heb er echt een bloedhekel aan soms.. maar ergens is het ook wel grappig. Het feit dat ze het niet doorhebben dat ze echt niet-stoer zijn! xp

    Omg idd ><'
    Waar moet het heen met deze wereld?

    [ bericht aangepast op 14 april 2010 - 20:55 ]


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.