• Ook al is Katy Perry verloofd met Russell Brand, voor Justin Bieber maakt ze graag een uitzondering en greep haar kans om hem te zoenen. Het was een 'onschuldig' kusje op de wang, maar toch is de Amerikaanse media in shock omdat Justin nog maar 16 jaar oud is en Katy acht jaar ouder is dan de zanger.
    bron: TMF

    Hhahahahahahhahaha, stiekem vind ik dit heel grappig en was ik al aan het wachten tot er zoiets zou gebeuren.:Y) Over schandalig gesproken.. Ooit naar een EA concert geweest, daar is Katy Perry niets bij :Y). Trouwens ook typisch iets voor Amerika om het zo op te blazen. Ze heeft Lafee toen der tijd ook een zoen op der wang gegeven, toen was ze 17, ook minder jarig dus -en daar word dan weer niks over gezegd :Y)-

    [ bericht aangepast op 14 april 2010 - 15:24 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Haha, dit is best overdreven. Vind ik (:


    we are radio hysteria

    Hahaha daar heb ik een foto van dat is alleen maar lief en onschuldig. Haha die media maakt er ook echt zo'n ophef van Justin is pas 16 hé.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Waar maken ze een probleem om!
    haha, sorry, maar dit vind ik echt nergens op slaan. Het was een kusje op zijn wang, geen tongzoen?

    Goh, ik dacht dat ze die arme jongen aan het aanranden was.


    No growth of the heart is ever a waste

    Het is maar een klein kusje o___o
    ik zie het probleem niet hoor.

    UNCOMMON schreef:
    Waar maken ze een probleem om!
    haha, sorry, maar dit vind ik echt nergens op slaan. Het was een kusje op zijn wang, geen tongzoen?


    Only losers can act the way you do

    Lekker Belangrijk! :Y)

    [ bericht aangepast op 15 april 2010 - 19:32 ]


    ars moriendi

    Hahaha wtf. Wauw een kusje op zn wang. Waar maken ze een heel probleem van, haha :'D

    omhmygay x'D wat erg -sarcastisch-


    Pop ate my heart.

    en als hij jarig is, mag ze dan geen kusjes mere geven? dit is echt onzin.

    Amerikanen blazen dat soort dingen altijd zo enorm op.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    UNCOMMON schreef:
    Waar maken ze een probleem om!
    haha, sorry, maar dit vind ik echt nergens op slaan. Het was een kusje op zijn wang, geen tongzoen?
    Daar sluit ik me bij aan. :Y)


    it's so empty living behind these castle walls

    Zaitsev schreef:
    Goh, ik dacht dat ze die arme jongen aan het aanranden was.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    wth 16?


    Mew <3