• Voor de titel van mijn nieuwste verhaal.

    dit is de omschrijving:


    Reeve is een meisje van 18 die op planeet Marco woont. Een kleine planeet die door de bewoners van de aarde nog niet is ontdekt. Maar er is wel degelijk leven. Marco is zelfs een kopie van de aarde alleen dan kleiner. Wat de bewoners van Marco niet weten is dat er een precies gelijke persoon op de planeet de aarde rondloopt. Reeve heeft elke nacht rare dromen. Ze droomt dat ze op de aarde leeft en een grote liefde heeft genaamd Tom. Ze weet niet dat als ze droomt ze een kijkje neemt op de aarde. Als onzichtbare persoon volgt ze het leven van haar gelijke persoon. Ze heeft deze dromen al sinds ze geboren is en weet dus ook alles over de Reeve op aarde. Dan gaat Reeve op de aarde bijna dood en krijgt Reeve op wonderbaarlijke wijze de kans om in het lichaam van Reeve op de aarde te stappen. Als ze dit doet zal ze het leven redden van de Reeve op aarde maar dan zou ze nooit meer terug kunnen naar haar planeet Marco.


    Ik zat zelf aan iets als Aliën te denken.

    Wie heeft een idee?

    of:
    Want to live her life

    Alien:Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Alien :3
    is het btw Tom kaulitz? (i think so ...?) : Laat me dan aub wat weten als je begint :]

    UNCOMMON schreef:
    Alien :3
    is het btw Tom kaulitz? (i think so ...?) : Laat me dan aub wat weten als je begint :]


    Het is inderdaad Tom Kaulitz.

    Life in to my body

    Live your life in my body.
    Bodytrade.


    behind very angel is a demon

    Wie ein Aliën in mir.
    =3


    Life is hard and then we die