• een tien maakte haar nog geen nerd
    een foute kleurcombinatie maakte haar nog niet onmodieus
    een ruzie maakte haar nog niet bitchy
    een huilbui maakte haar nog geen mietje
    maar zijn liefde maakt haar onpopulair.


    Elmin Beau Holmes was een populair meisje, gewoon omdat ze lief was tegen iedereen. ze was slim, lief en mooi. vele jongens vielen voor haar en alle meisjes wilde bevriend met haar zijn, maar toen hij haar zijn liefde verklaarde was haar leven over. Bill kaulitz, de onpopulairste jongen van de school vertelde hoeveel hij van haar hield. meteen werd Elmin afgezet en iedereen keerde zich tegen haar, haar leven was voorbij. gedwongen moest ze met bill en zijn groepje omgaan, maar toen kwam ze erachter hoe de jongens werkelijk waren.


    ROLLEN:
    bitchy vriendin elmin vendetta
    lieve vriendin Fantasque
    meeloper
    onpopulair meisje bij het groepje van bill enz. captivity
    aantal populaire meisjes [3]
    populaire jongen Departure

    invullen:
    rol:
    naam:
    achternaam:
    leeftijd:
    goede karakterbeschrijving:
    foto:
    familie:
    status in het populaire groepje:
    relatie?
    extra:

    xx

    [ bericht aangepast op 15 april 2010 - 17:38 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    rol:Lieve vriendin
    naam: Jolien
    achternaam: Vyverman
    leeftijd: 15
    goede karakterbeschrijving: ik zal eerder andermans problemen oplossen dan mijn eigen. Ik ben ook heel koppig en wil altijd mijn gelijk, maar als ik wil kan totaal het tegengestelde zijn.
    foto: http://www.quizlet.nl/foto.php?id=157925
    familie: Ik heb mijn vader nooit gekend en woont dus bij mijn moeder
    status in het populaire groepje: uhm..
    relatie? Ik ben snel verliefd maar laat niet met me spelen ook niet met mijn gevoelens en is dus vrij moeilijk te krijgen
    extra: Ik ben altijd vrolijk, heel gevoelig en een perfectionist.

    [ bericht aangepast op 14 april 2010 - 16:31 ]


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    onpopulair meisje bij het groepje van bill enz.



    rol:
    naam: Ilse
    achternaam: Cornell
    leeftijd: 17
    goede karakterbeschrijving: lief, Onzeker, zorgzaam. afwachtend. chaotisch, maar komt wel voor haar vrienden op.
    foto: picture
    familie: haar ouders zijn gescheiden. ze heeft haar vader nooit gekend. en haar moeder is erg ziek
    status in het populaire groepje: niets..
    relatie?: nee alleen vriendschappelijke
    extra: Ze heeft haar eigen kledingstyle. Bill en Ilse zijn altijd beste vrienden geweest. ze vertellen elkaar letterlijk alles. Haar ouders zijn Rijk Maar Ilse wil dat geheim houden, alleen Bill en zijn tweelingbroer Tom weten dat. Verder krijgt ze alles wat ze wil. maar het enige wat ze wil is vrienschap en liefde, en jammer genoeg is dat niet te koop.

    [ bericht aangepast op 14 april 2010 - 14:43 ]

    onmodebewust is geen woord het in onmodieus.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NYC schreef:
    onmodebewust is geen woord het in onmodieus.


    ow(nerd)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    crunch schreef:
    (...)

    ow(nerd)

    Ik las het en ik dacht hé er klopt iets niet en toen zag ik dat woord en toen dacht ik: dat klopt niet nu het goede woord even bedenken. (nerd)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NYC schreef:
    (...)
    Ik las het en ik dacht hé er klopt iets niet en toen zag ik dat woord en toen dacht ik: dat klopt niet nu het goede woord even bedenken. (nerd)


    haha, ik wist zelf ook wel dat het niet klopte, maar ik vroeg me af wat het dan zou moeten zijn:Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Wanneer gaan we weten wanneer je verhaal er is & wie welke rol heeft?
    xx


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    JolienShizzo schreef:
    Wanneer gaan we weten wanneer je verhaal er is & wie welke rol heeft?
    xx


    als wat meer mensen hem hebben ingevuld :)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    crunch schreef:
    (...)

    als wat meer mensen hem hebben ingevuld :)

    Owkee ;D


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Mag ik ook proberen om die onpopulair meisje bij het groepje van bill enz. te maken? :X
    (Aangezien die al eens gemaakt is)

    Vendetta schreef:
    Mag ik ook proberen om die onpopulair meisje bij het groepje van bill enz. te maken? :X
    (Aangezien die al eens gemaakt is)


    ja hoor.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    rol:bitchy vriendin elmin
    naam:Ecem
    achternaam:kok
    leeftijd:12
    goede karakterbeschrijving:ben aardig en help graag
    foto:
    familie:?heeft ze niet
    status in het populaire groepje:goed
    relatie?wilt wel
    extra: ze is heel aardig en verliefd op iemand

    [ bericht aangepast op 14 april 2010 - 15:53 ]


    Live Laugh love

    rol: Popu jongen.
    naam: Collin
    achternaam: Candle
    leeftijd: 18.
    goede karakterbeschrijving: Koppig, Eerlijk en behulpzaam.
    foto: Collin
    familie: Alleen moeder, vader overleden.
    status in het populaire groepje: Hunk.
    relatie? nee
    extra: Is bang voor spinnen.


    I hope you die :3

    *

    [ bericht aangepast op 20 april 2010 - 21:08 ]

    Vendetta schreef:
    Rol: Onpopulair meisje bij het groepje van Bill enz.
    Naam: Elizabeth
    Achternaam: Hölzer
    Leeftijd: 19
    Goede karakterbeschrijving: Elizabeth is het voorbeeld van iemand met een masker. Op school zal ze altijd haar mening luid en duidelijk verkondigen, ze zal leraren pesten en chillen met haar vrienden. Die vrienden kiest ze trouwens niet op hun ‘status’ in de school maar over bij wie ze zich goed voelt. Daarom zal ze ook never nooit niet te zien zijn bij blonde modepopjes die het leuk vinden om anderen te pesten. Elizabeth is van mening dat je dat alleen mag bij mensen in hoge functie, omdat die gestudeerd hebben om dat aan te moeten kunnen.
    Thuis of met een selecte groep heel erg goede vrienden kan ze soms helemaal anders zijn. Vooral als ze alcohol of drugs gebruikt heeft, kan ze aanhankelijk en emotioneel doen. Ook als ze ongesteld is, is ze zo. Dan blijf je trouwens beter uit haar buurt, want in die periode kan ze ook best agressief uit de hoek komen.

    Foto: Elizabeth
    Goede uiterlijkbeschrijving*: Ze is tamelijk groot, nl. 1m92. Ze heeft een vrij witte huidskleur, waar ze soms mee gepest wordt. Meestal draagt ze baggy broeken en losse topjes, vesten heeft ze in overvloed, en bijna altijd donkere, ‘gothic’ kleuren. Haar lichtblauwe ogen worden áltijd omkaderd door zwarte eyeliner en mascara, dat ze van Bill heeft geleerd. Boven haar bandana heeft ze dikke zwarte en rode dreadlocks, eronder heeft ze normaal haar met hier en daar een dunne dreadlock. Ze heeft heel veel juwelen, en ze draagt er ook veelvuldig veel.
    Familie: Elizabeth is geboren in een gezin van twee dokters, met nog een oudere broer die ook dokterstudies aan het doen is. Ze haat het vak helemaal en daarom is ze van plan artieste te worden. Het maakt haar niet uit met wat, zolang ze maar creatief en artistiek kan zijn en ver weg kan blijven van jobs waarvoor ze al haar vrije tijd moet opofferen. Haar oma is de enige familie die ze buiten haar gezin nog kent.
    Status in het populaire groepje: Die heeft ze vriendelijk afgewezen.
    Relatie: Ze heeft een relatie met een Engelse graffitie-artiest maar heeft al sinds enkele jaren een grote crush op Tom.
    Extra: Iedereen noemt haar Liz, niet omdat zij haar eigen naam haat maar gewoon omdat het korter is. Ze is twee keer blijven zitten waardoor ze nog maar in het vijfde middelbaar zit. De eerste keer was omdat ze in het derde middelbaar problemen kreeg met cijfers. De tweede keer was in het vierde middelbaar, omdat ze zo gehaat werd door haar leraar Nederlands dat ze expres nog een jaar bij hem in de klas wilde zitten. Ze heeft een piercing in haar tong, beide tepels en navel. Ook heeft ze nog twee tattoo’s: Eentje achter haar oor, een sierlijke E, en op haar onderrug een kluwen van rozen met extra puntige doorns op de stengels, te midden van die boel planten ligt een ruwe diamant.

    * Sorry, maar ik kan er heel slecht tegen als mensen mijn foto’s bij personages slecht interpreteren, dus heb ik haar uiterlijk even uitgeschreven.

    mag ik je ook populaire vriendin maken?

    [ bericht aangepast op 14 april 2010 - 16:34 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking