• Anooooh, mijn mobiel zat nog in mijn spijkerbroek. En ik check dat nooit, dus nu is mijn mobiel meegewassen in de wasmachine. En nu doet hij het niet meer ;o
    Hij was van Samsung dus nu moet ik zeker weten zelf een mobieltje gaan kopen. Ik heb geld zat, maar ik vind het altijd zo zonde om zoiets duurs te kopen.

    Hoe zijn jullie mobieltjes overleden? En welke zal ik kopen volgens jullie?


    it's so empty living behind these castle walls

    axially schreef:
    je moet een samsung corby nemen die is keicool :Y)

    de mijne zat in mijn broekzak en heb ik per ongeluk in de wc laten vallen en doorgespoeld :$


    -ligt plat-
    Té geniaal xD


    Die van my is al zo vaak gevallen. :Y)


    Live life for the moment, because everything else is uncertain.

    [ bericht aangepast op 14 april 2010 - 14:42 ]

    Men 1ste is in een meer gevallen. Men 2de is in een riool gevallen doordat ik aan het lopen was en hij viel uit men zak en rolde zowat verder recht het riool in D: Men 3de is in een plas water gevallen en werkte niet meer.
    Men gsm's gaan altijd kapot door water o____o
    & zoals axially zegt Samsung Corby is een zalige gsm n.n

    de mijne pakte ik uit men broekzak bij ene putje viel die uit mne hand recht het putje in en koop een samsung yett die zijn gaaf;)

    Mijne had ik in een dronke bui in de wc laten vallen. >_<


    I hope you die :3

    Ook verdronken in de wasmachine :X

    Augustus vorig jaar - Ik zat met z'n drieën op de fiets toen ik zat te bellen, we vielen om en mijn mobiel vloog letterlijk uit mijn hand, helemaal uit elkaar en er was iets kromgebogen waarmee mijn mobiel contact maakt met mijn accu. Dat had mijn vader gemaakt en mijn mobiel deed het weer, maar nu doet hij heel raar, hij valt uit als ik gebeld word/aan het bellen ben, de batterij is al leeg als ik een paar foto's bekijk en als ik hem dan weer aandoe staat hij weer op drie streepjes??


    a figment of your imagination

    Mijn oude mobiel is ook overleden in de wasmachine.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Softspoken schreef:
    een vriendin van mij heeft haar gsm expres in de wasmachine gestopt omdat ze wist dat haar moeder haar een nieuwe zou kopen als hij kapot was ^^

    Haha, hoezo chille moeder? Mijn moeder zou zeggen van 'Je hebt 'm zelf gesloopd, dus je koopt zelf maar een nieuwe' -zucht-


    we are radio hysteria

    de mijne is in zo'n modder gevallen die je aan een rivier vindt,en toen zakte die weg en ik vondt m nimr -wss ligt ie er nog-


    Imperfection Is Beautiful

    - OP gesprongen
    - Overheen gereden met de fiets
    - IN wc laten vallen
    - Meegewassen in de wasmachine

    ;D


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    1e: wasmachine.
    2e: kwijt
    33: kwijt
    Later 2e teruggevonden, voor een jaar of twee gebruikt.
    In februari heb ik mijn 4e gekregen. Best erg.
    Ik was die twee telefoons in drie maanden tijd kwijt.:Y)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?