Staat er hier nu een topic dat alleen mods mogen lezen?
Lol :'D
-
14 april 2010 - 0:2014 april 2010 - 0:2214 april 2010 - 0:26
Prodigy schreef:
Lekker droog antwoord.
Ja. :')
Ik vraag me af waarom die persoon geband is ;x14 april 2010 - 0:27VersaEmerge schreef:
(...)Lekker droog antwoord.
Ik vraag me af waarom die persoon geband is ;x
Dat zijn onze zaken niet.14 april 2010 - 0:36Prodigy schreef:
(...)
Dat zijn onze zaken niet.
Weet ik. Menselijke nieuwsgierigheid? ;x14 april 2010 - 0:39VersaEmerge schreef:
(...)Lekker droog antwoord.
Ik vraag me af waarom die persoon geband is ;xJa, een foutje schijnbaar. Maar jullie kunnen er niet inkijken toch? Die gebande users stelt niks voor. Is een spambot, tot voor een paar dagn geleden konden die hier gewoon op Quizlet komen en topics aanmaken om bijvoorbeeld reclame te maken voor een site. Maar sinds gister ofzo heeft Rutger iets geprogrammeerd dat dat niet kon, maar deze was enkel van een paar dagen eerder .Wie du mir, so ich dir.
14 april 2010 - 0:47KirstenSnaps schreef:
(...)Ja, een foutje schijnbaar. Maar jullie kunnen er niet inkijken toch? Die gebande users stelt niks voor. Is een spambot, tot voor een paar dagn geleden konden die hier gewoon op Quizlet komen en topics aanmaken om bijvoorbeeld reclame te maken voor een site. Maar sinds gister ofzo heeft Rutger iets geprogrammeerd dat dat niet kon, maar deze was enkel van een paar dagen eerder .
Nee, we kunnen die niet lezen. :') En wat een uitleg, haha. Oké; mooi zo. :')14 april 2010 - 0:54Inderdaad. Maar we kunnen het niet lezen.
Zelfs de kleinste ster schittert in het donker
14 april 2010 - 12:52VersaEmerge schreef:
(...)
Nee, we kunnen die niet lezen. :') En wat een uitleg, haha. Oké; mooi zo. :')Nee, maar ik wilde het even zeker weten. Stel dat er een foutje in het systeem was en jullie ineens alle modtopics konden zien. Zekere voor het onzekere .Wie du mir, so ich dir.
14 april 2010 - 12:56Wow, oke, dat is wel vaag. Kirsten, heb je Rutger al gemaild ='D?
Life is hard and then we die
14 april 2010 - 13:00PUKKELxDING schreef:
Wow, oke, dat is wel vaag. Kirsten, heb je Rutger al gemaild ='D?JaWie du mir, so ich dir.
14 april 2010 - 13:02KirstenSnaps schreef:
(...)JaLife is hard and then we die
14 april 2010 - 13:04