mijn vriendin, nu ja vriendin. een meisje uit mijn klas laten we haar L noemen. ze zit mij de gehele tijd na te doen en mijn BFF zit ze ook al na te doen. wel dus ik kleed mij zwart (neen ik ben geen emo en ik kleed mij ook nooit volledig zwart)
na een week ofzo begon zij dat ook te doen. ik schrijf veel in een schriftje tijdens tussenuren en van mij mag niemand daarin kijken begint zij dat dus ook te doen. ik schrijf een story over twilight zij begint dat ook te doen met dan ook nog eens een gecombineerde verhaallijn tussen het verhaal van mij en dat van mijn beste vriendin (die ook over twilight schrijft), ook dezelfde foto's en bijna dezelfde naam. ik zit vaak aan mijn haar te prutsen zij begint dat ook te doen. Ik teken, zij begint ook. en nog zo van die dingen nu dat nadoen daar weet ik wel wat op maar dat van die story zit me dwars, het spijtige is dat mijn vriendin haar verhaal niet op q staat en het uit L haar niet af te leiden is dat de verhaallijn van ons komt. weet iemand wat ik hieraan kan doen want ik weet het echt niet meer. bedankt als je dit volledig gelezen hebt.
[ bericht aangepast op 13 april 2010 - 22:00 ]
Change, the only good thing in this world.