• Jaaaa voor diegene die het nog niet weten:

    Tokio Hotel gaat naar Taiwan voor promotie! :'DDD van 1 t/m 5 mei.

    Ik ben zooo blij voor ze! Ze zijn de eerste Europese band die dat gehaald hebben D:

    [ bericht aangepast op 13 april 2010 - 20:21 ]


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Scientist schreef:
    (...)

    nja ik had iig gelijk dat het in het verre oosten was (krul)

    Idd :'D


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Constancy schreef:
    Klopt niet helemaal wat je zegt van wat ze daar gaan doen.

    Tokio Hotel bezoekt Taiwan dit jaar nog voor promotie. Dit heeft Universal Music bekend gemaakt. De jongens zullen vanaf 2 mei vier dagen lang in Taiwan zijn, om daar persconferenties en interviews te geven. Daarnaast willen ze het contact met hun fans intensiever maken aangezien deze zo lang op ze hebben moeten wachten.
    Tokio Hotel kijkt er naar uit maar ze snappen nog niet veel van de Aziatische cultuur. Hun platenfirma heeft dan ook wat "Do's en Don'ts" opgeschreven voor ze, zodat ze geen verkeerde opmerkingen maken.

    Ow ;'x
    Naja ik was in de buurt ^^


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    (hoera)


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    @ Constancy Hahah ik zie het al helemaal voor me dat ze echt perongeluk allerlei don't-opmerkingen gaan maken en dat iedereen daar zoiets heeft van 'Whaaat the hell' :'DDD


    Wie du mir, so ich dir.

    Naar Taiwan? Beetje vaag hoor. XD


    "Let them eat cake!"