• - droge titel, sorry daarvoor ;D -

    Vandaag gingen we softballen met gym, in de miniscule gymzalen. Knuppel en harde ballen. Anouk hier stond in het veld bij het eerste honk, wat 4 meter van de slagman verwijderd was. Tom ging slaan. Ik dacht nog zo: "Ik krijg zo dadelijk die bal tegen me aan."
    En natuurlijk kwam die bal met een kutvaart tegen mijn arme hoofdje aan.
    "POK"
    Dat deed pijn en nu heb ik een bult op mijn hoofd (cat)

    Wie haat het nog meer om ballen tegen zijn hoofd aan te krijgen? ;D


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Hahaha, ik moest al lachen om je titel. En dat lijkt me best wel pijnlijk. Ik haat het ook, ik blijk ballen enzo aan te trekken ;o

    Ik :Y)


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Ik niet XD.
    Want ik ben zelf een keeper:Y)
    Dat is normaal(krul)

    Ik! xD
    Ik heb een paar keer een basketbal tegen mijn hoofd gehad en ook een keer een softbal...
    Niet erg prettig :X


    LiveTodayLookForwardToTomorrowAndDon'tForgetToSmile

    Ik.

    Vorig jaar of zo, weetikveel, toen ik nog gym had in ieder geval, toen moesten we buiten OF softballen, OF voetballen. Aangezien ik niet zo'n zin had in softbal, want dat deden we dus iedere week al, ging ik voetballen.
    Zo'n ventje bij softbal sloeg dus een beetje heel goed, en toen schreeuwde mijn docent net iets te laat dat ik opzij moest of zo, en toen kreeg ik die stomme bal op mn hoofd en had ik een hersenschudding.


    TOMADDICT. <3

    Ik, zo irritant. Volgens mij trek ik ballen aan. -klinkt fout-
    Maar altijd, áltijd als we gaan voetballen, softballen, volleyballen, of iets anders waar een bal voor nodig is, komt ie tegen me hoofd aan.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    L0VEDRUNK schreef:
    Ik, zo irritant. Volgens mij trek ik ballen aan. -klinkt fout-
    Maar altijd, áltijd als we gaan voetballen, softballen, volleyballen, of iets anders waar een bal voor nodig is, komt ie tegen me hoofd aan.


    Haha, Arme jij ;o

    Ik ook, zo irritant x'D


    Alis volat propriis.

    ik heb een keer mijn arm gebroken, omdat die bal nèt niet tegen mijn hoofd kwam xD


    Alis volat propriis

    ik ook, typisch ik...

    dat is zoooooo pijnlijk... bij ons was er een bal in iemands oog gekomen en hij maar opscheppen dat hij had gevochten. xD wij hebben hem uit de droom geholpen om gewoon te zeggen dat hij een bal tegen zijn oog had gekregen xD


    you were born original don't die as a copy

    Ik ook,
    laatst een paar weken geleden,
    toen zei iemand pas op!
    En toen viel er een basketbal op mijn arm,
    toen dacht ik:oh daarom zei dat mens pas op!
    2tellen later viel er heel hard een basketbal op mijn hoofd
    en ook laatst toen waren we zon spel aan het doen met gym,
    en toen gooide ook weer iemand een bal tegen mijn hoofd:X
    Ik trek ook ballen aan(A)


    x

    Iewol, dat doet pijn ;0


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    mijn kop trekt die ballen aan!

    Ik haat het ook en m'n kop trekt ook de ballen aan. maar ik leer ermee leven, het beste dat je kan doen.