• Geen idee of dit al eerder geopend is, dan sorry.

    Hebben jullie dat nou ook? Je bent (als enige) fan van TH, en de rest van de klas zijn enkel haters.


    Ik ben een grote fan van ze. Mijn klasgenoten echter niet. Ze zijn een stel meelopers; één meisje zegt dat ze ze stom vindt en dat ze dom zíjn (ja mensen, volgens haar is alles wat zij zegt waar) en de rest? Die volgt. Een ander meisje: ,,Ik vind ze ook dom, ook al weet ik niet eens wie het zijn."
    Weer een ander: ,,Ze zijn hartstikke gothic."
    Het slaat gewoon nergens op! De enige die een beetje gothic is, is Bill, maar ook dat niet. Oké, ze dragen nu wel veel zwart, maar het zou ook kunnen dat dat vanwege de Humanoid-tour is. Zij luisteren enkel naar softe muziek, ze zijn gewoon niets gewend. De jongens vragen steeds "wie is dat meisje op je foto?" Het is zó irritant. -.- Mijn klasgenoten zijn sowieso hartstikke kinderachtig.

    Zo, dat moest ik even kwijt. (:


    Live life for the moment, because everything else is uncertain.

    Zo heb ik ook iemand in de klas. het is zo'n groepje jongens die wij 'De Nerds' noemen. En die leven in een soort monarchie, waar bij de minst grote nerd de leider is. En hij is echt extreem conservatief. Like als wij over homo's bezig zijn, zit hij direct te zeggen dat dat slecht is etc. En die anderen doen gewoon mee --' Hetzelfde over vrouwen in hoge posities en buitenlanders. Echt frustrerend omdat de meerderheid van onze klas in dat clubje zit. Die mensen hebben echt geen brain voor hunzelf --'


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ja indd, ze volgen alleen maar. -.-


    Live life for the moment, because everything else is uncertain.

    Boeiend, negeer het. Of, doe stiekem mee?
    Dat je zegmaar een schepje bovenop hun "grappen" doet

    Hahhahaha, ik vind het best grappig. Zeg dan maar eens tegen die klasgenoten van je dat 'Gothic zijn' niet bestaat. Je bent een 'Goth' en Bill is alles behalve dat. :Y). Ik vind het sneu voor jou dat ze zo praten, maar die mensen hebben overduidelijk geen eigen mening, dus dat kun je maar beter gewoon negeren want dat gaat echt nergens over.


    Wie du mir, so ich dir.

    UNCOMMON schreef:
    Boeiend, negeer het. Of, doe stiekem mee?
    Dat je zegmaar een schepje bovenop hun "grappen" doet
    Hahah dat kan ook. Dan weten ze meestal ook snel genoeg niks meer te zeggen of dan is de lol eraf voor hen en dan houden ze ook vanzelf wel op (krul)


    Wie du mir, so ich dir.

    Sorry maar ik vind Bill niet echt Gothic? Zelfs niet een beetje.
    En Tokio Hotel is nou ook niet echt 'ruig' of zo te noemen hoor. Dat hun volgens jou maar naar soft muziek luisteren.
    (:

    [ bericht aangepast op 14 april 2010 - 14:11 ]


    Scream for mercy!

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Hahah dat kan ook. Dan weten ze meestal ook snel genoeg niks meer te zeggen of dan is de lol eraf voor hen en dan houden ze ook vanzelf wel op (krul)

    Daarom BD Ik doe het zelf ook altijd :Y)

    UNCOMMON schreef:
    (...)
    Daarom BD Ik doe het zelf ook altijd :Y)
    Jij ook met je slimme antwoorden vandaag (krul)


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik ga ook altijd meelachen en gothics en alles nog veel belachelijker maken. Dan worden ze stil, geloof me :P


    Life is hard and then we die

    Ehh... als je zegt dat Bill niet op een meisje lijkt heb je wat aan je ogen ;x
    Hij lijkt dus écht wel op een meisje, daarbij vind ik ze ook wel iemo. -Bills kledingstijl en die liedjes van hun-

    Sorry :')


    I live for the applause, you will die for it.

    UNCOMMON schreef:
    Boeiend, negeer het. Of, doe stiekem mee?
    Dat je zegmaar een schepje bovenop hun "grappen" doet


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Jij ook met je slimme antwoorden vandaag (krul)

    :$ Stop, dadelijk reikt mijn ego tot aan het plafond. :3
    Misschien komt het doordat ik zo weinig school heb? 8D
    Maar oke, nu zal ik stoppen met oftopic te gaan (baby)

    Bij mij is het net hetzelfde.
    Eerst was mijn ex "beste vriendin" ook fan van ze. Maar toen de "hype" (als ik het zo mag noemen) is gaan liggen, was ze ook plots geen fan meer, net zoals nog een meisje uit mijn klas. Ik ben de enigste uit mijn klas ( we zijn 40, even ter informatie ^^ ) die fan is van Tokio Hotel. De meeste zijn er wel tegen, maar de laatste tijd zeiken ze er niet meer zo over. Vroeger had ik wel eens dat ze domme opmerkingen maakten, maar door ze te negeren hebben ze het opgegeven. ;D Ik heb zelfs voorgehad, in het begin van dit schooljaar, (toen er veel nieuwe leerlingen in mijn klas bijkwamen), dat ik tegen een nieuwe jongen zei dat ik fan was van Tokio Hotel ( -> omdat hij om de één of andere reden er commentaar op aan het geven was.) dat hij me aankeek en zei : "Jij? Wow je ziet er nogtans zo niet uit." Dacht ik even bij mezelf: Zien Tokio Hotel fans er anders uit dan? O.O
    Swat xD om het even samen te vatten : De meeste weten dat ik fan ben, maar zeggen er niet echt meer dingen op omdat ik ze negeer en ze zo geen reactie krijgen van me (:


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    Omg dat had ik ook in de 1e&2e --' Kutkinders 8D

    [ bericht aangepast op 14 april 2010 - 16:40 ]


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Gewoon negeren. Alz zij er gelukkig van woorden laat ze maar zijken,niks van aantrekken.
    En niet kwaat bedoelt maar TH is ook soft.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall