• Geen idee of dit al eerder geopend is, dan sorry.

    Hebben jullie dat nou ook? Je bent (als enige) fan van TH, en de rest van de klas zijn enkel haters.


    Ik ben een grote fan van ze. Mijn klasgenoten echter niet. Ze zijn een stel meelopers; één meisje zegt dat ze ze stom vindt en dat ze dom zíjn (ja mensen, volgens haar is alles wat zij zegt waar) en de rest? Die volgt. Een ander meisje: ,,Ik vind ze ook dom, ook al weet ik niet eens wie het zijn."
    Weer een ander: ,,Ze zijn hartstikke gothic."
    Het slaat gewoon nergens op! De enige die een beetje gothic is, is Bill, maar ook dat niet. Oké, ze dragen nu wel veel zwart, maar het zou ook kunnen dat dat vanwege de Humanoid-tour is. Zij luisteren enkel naar softe muziek, ze zijn gewoon niets gewend. De jongens vragen steeds "wie is dat meisje op je foto?" Het is zó irritant. -.- Mijn klasgenoten zijn sowieso hartstikke kinderachtig.

    Zo, dat moest ik even kwijt. (:


    Live life for the moment, because everything else is uncertain.

    Hihi, toen ik voor het eerst op een ochtend het klaslokaal in kwam met m'n Bill kaulitz trui was het eerst helemaal stil, en toen daarna: 'GOTHIC','TOKIO HOTEL', 'VIEZE EMO!' Nou ik trok me er echt niks van aan, maar het werd wel heel irritant toen ze het er aan het einde van de dag nog steeds over hadden. En trouwens, ik bén niet eens emo en ik lijk er al helemaaaal niet op, daarom was iedereen ook zo verbaasd dat ik fan was maar nogmaals: Niks van aantrekken. (:


    we are radio hysteria

    Joker schreef:
    Ehh... als je zegt dat Bill niet op een meisje lijkt heb je wat aan je ogen ;x
    Hij lijkt dus écht wel op een meisje, daarbij vind ik ze ook wel iemo. -Bills kledingstijl en die liedjes van hun-

    Sorry :')



    Ehm, ik krijg zulke reacties al vaak genoeg naar mn hoofd geslingerd, dus nog een keer extra hoeft niet. Vandaar ook het topic. -.-

    _______________________________________________
    Als ik ze negeer, krijg ik naar m'n hoofd dat ik chagrijnig ben. Ga ik daar op in, krijg ik nog meer reacties..

    @ KirstenSnaps;

    dámn, die is goed! Die ga ik echt eens proberen. ;p

    Maar ze hebben indd geen eigen mening..



    Bedankt voor de reacties. (=

    [ bericht aangepast op 17 april 2010 - 18:03 ]


    Live life for the moment, because everything else is uncertain.

    Gewoon negeren, deed ik ook en nu zeggen ze niets meer over Tokio Hotel.

    Ik ben ook de enigste fan van de klas.. vroeger niet maar mijn beste vriendin zit niet meer in mijn klas dus nu wel, dus kan ik er met niemand meer over praten. xD Héél soms kan ik iets over TH zeggen,(zoals over het concert enz.) ofwel beginnen ze er zelf over tegen mij. ;D
    Maar de ene keer doen ze er vriendelijk over en de andere keer zijn het een bende mongolen volgens hen.:S


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

    Die mensen hebben ook recht op een mening (:

    Maar ik zou ze dan gewoon negeren. Niet iedereen hoeft hetzelfde leuk te vinden.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Nee, maar dan hoeven ze er ook niet gelijk zo over te reageren en tegelijk Tokio Hotel én mij zwart te maken.


    Live life for the moment, because everything else is uncertain.

    Hm ik ken dat hoor.
    Al mijn vriendinnen op 1 na zijn hater.
    Die plagen me dan om te zeggen van wie is dat meisje. Ik snap dat ze het voor de grap zeggen. Maar ik begrijp, dat het voor jou iets anders ligt.
    Gewoon negeren hoor. Als je met een shirt op straat loopt ofzo. kijken sommige je ook aan en roepen je emo.
    Als je dat niet bent. Weet toch alleen jij beter?
    <333


    Beautiful people, are people who smile.

    In groep 8 had ik dat ook.
    Het is echt onwijs irritant, maar als je niets terug zegt houden ze meestal wel op. Als ze ooit een écht kwetsende opmerking maken, zou ik het tegen je mentor zeggen.;) Muziek kan namelijk meer voor een persoon betekenen, dan de meesten zich kunnen voorstellen.

    xXx


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    @ Labyrinth

    Ik mag mijn klasgenoten niet zo heel erg.. Soms kan ik wel met ze lachen, hoor, en grappen maken. Ik pik vaak dingen wel. Maar ze moeten niet mijn vrienden, mijn style of mijn muziek uit schelden. Het punt is dat ik het gewoon niet kan negeren. I mean, ik reageer er op school wel ontwijkend op, maar vanbinnen ben ik behoorljk geïrriteerd.
    En ik weet indd beter. [:

    @ FlowerRain
    ik zit nog niet op middelbaar. ;]
    Maar indd, het betekent wel meer voor me..


    Live life for the moment, because everything else is uncertain.

    Dat deden mijn klasgenoten ook. Maar ik ben nu wel wat gewend dus ze kunnen me niet meer raken. Gelukkig heb ik nu wel een leuke klas die dat niet meer doet. Soms zeggen ze wel van 'ik snap niet wat je toch in ze ziet, Bill is echt wel een meisje' maar dan doe ik gewoon keihard mee of zeg ik 'jíj hoeft het ook niet te begrijpen, als ík het maar begrijp'.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik zit in een normale klas
    en sommige vinden th raar
    maar ze laten mij zoals ik ben (:


    Smile with your heart.

    Met dat meisje bedoelen ze Bill zeker? :'D


    Pop ate my heart.

    Negeren!


    Beeeeeeeesje :-)

    Ik negeer het gewoon, ookal hebben ze er in mijn klas niet zo'n commentaar op, met het concert 25 februari waren ze zelfs blij voor een vriendin en mij dat we het zo leuk hadden. :'D

    Maar sorry, Bill lijkt soms écht wel op een meisje en Tokio Hotel, de muziek, is niet bepaald een groep dat je aan ruige muziek kan linken, dat gaat eerder naar het softe. ;D

    [ bericht aangepast op 25 april 2010 - 15:54 ]


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    TomAddictedx schreef:
    Nee, maar dan hoeven ze er ook niet gelijk zo over te reageren en tegelijk Tokio Hotel én mij zwart te maken.


    Wat boeit het dat ze Tokio Hotel zwart maken, dat zijn ze al. (krul)
    Nee, die was flauw, sorry.
    Maar toch, wat maakt het uit dat ze hen zwart maken? Je moet maar zo denken dat zij gewoon niet beter weten.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson