• Ja, ik ga naar Justin Bieber als hij naar Nederland komt. Omdat mijn zusje helemaal gek is van hem, en ze mag alleen als er iemand mee gaat. En ik weet hoe het is als je niet mag gaan omdat niemand mee wil, dat heb ik 4 jaar gehad. Daarom ga ik met haar mee, ik doe het voor haar. En ook een beetje voor mezelf, hij is niet lelijk en zijn liedjes zijn aanstekelijk. Dus haha, wie gaat er nog allemaal als hij naar Nederland komt? (of belgië ofcourse)

    En zou iemand zijn nieuwe liedjes willen sturen? :]

    [ bericht aangepast op 13 april 2010 - 15:48 ]


    -

    Ik ga dan met een vriendin.(krul)


    Smiling but close to tears.

    XTC schreef:
    Ik ga dan met een vriendin.(krul)

    Leuk :'D


    -

    Mijn zusje gaat ook heen. En niemand wil met mij mee naar Muse. Dus dat vind ik gemeen :(


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Je kan toch alleen kaartjes winnen door zijn CD 'My World' te kopen?


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Psychic schreef:
    Je kan toch alleen kaartjes winnen door zijn CD 'My World' te kopen?

    Dan ga je op vakantie met hem, maar dat is alleen voor amerika. Hij komt nog helemaal niet naar europa. Maar als hij komt, dan ga ik ;]


    -

    Mijn nichtje wilt, maar ze mag niet alleen. En ik wil ook, maar heb een soort van haat aan haar. Ik mag haar echt niet. En mijn ouders vinden de kaarten ook te duur. Einde verhaal ;D


    *~* Proud Luxury *~*

    Ik zou er waarschijnlijk niet naartoe gaan omdat ik dat nog niet mag van mijn ouders. (nerd)


    None but ourselves can free our minds.

    Je moet zijn kaartjes winnen door zijn album te kopen. Dat moet ik nog doen haha


    when words fail, music speaks.

    MakeBelieve schreef:
    (...)
    Dan ga je op vakantie met hem, maar dat is alleen voor amerika. Hij komt nog helemaal niet naar europa. Maar als hij komt, dan ga ik ;]

    Omg ;_; dat zou voor mij dus echt een hel zijn.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik had het daar ook laatst over met mijn zusje.. Wij willen dan ook gaan! Lekker gezellig en zij zou ook niet alleen mogen


    The perks of not having a social life starring me and tumblr.

    Sanlena schreef:
    Mijn zusje gaat ook heen. En niemand wil met mij mee naar Muse. Dus dat vind ik gemeen :(

    Ik ga naar muse _O_

    Ik ga, sowiesoooooo! (cat)


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Lagoon schreef:
    Dat is lief ja :3

    Nee ik ga niet, ik vind zijn muziek niets :'D


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Dat is lief. :]
    Ik ga als hij in Nederland komt.


    hoi, jij bent leuk.

    Soldier schreef:
    Wacht wacht.. Komt hij naar België? -fangirl attack-

    Ja hy komt naar België (:


    There's nothing like us.