• Heey (A)

    Ik vroeg me af he ; Made op MTV,Schrijven die meisjes/jongens zichzelf in?
    Want ze lijken dan helemaal te schrikken als hun coach binnen komt,dan gaan ze roepen en zo van ; Neee!Oo shit!
    En ze moeten soms/meestal janken omdat ze er dan geen zin meer in hebben ofzo.

    Dus vroeg ik me af ; Schrijven die meisjes/jongens zichzelf in?Of doet iemand anders het?


    Sorry voor de stomme vraag :X

    XoxO


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Ze schrijven zichzelf in, zijn dan compleet gek als ze gekozen worden en daarna zend mtv alleen de "interresante stukjes" uit. En moesten zo soms overdreven doen aangezien dat voor een gedeelte nou eenmaal mtv zijn doelgroep is *no offence*

    Pliena schreef:
    Ja, ze schrijven zich denk ik wel zelf in. Maar eens het bezig is beseffen ze denk ik pas hoe zwaar het eigenlijk is ofzo.

    Pliena schreef:
    Ja, ze schrijven zich denk ik wel zelf in. Maar eens het bezig is beseffen ze denk ik pas hoe zwaar het eigenlijk is ofzo.


    None but ourselves can free our minds.

    ja dat is echt grappig made
    vooral dat meisje dat een date voor the prom wilde met al die rare mutsjes


    L’amour n’est pas seulement un sentiment, il est aussi un art

    Soms vind ik het leuk om naar Made te kijken (':


    Keep on smiling

    Desperation schreef:
    Ik denk dat ze zichzelf inschrijven, haha? :') Maar alles opTV lijkt zo alsof ze het niet verwachten. Wie weet hoe veel keer hebben ze die takes niet opnieuw moeten doen omdat het niet klopte of zo
    Dus ik ben er bijna zeker van dat ze zichzelf inschrijven.


    hoi, jij bent leuk.

    Ja ik denk het wel, of een ouder schrijft hem in ofzo...


    So I'm gonna buy a gun and start a war, if you can tell me something worth fighting for

    Desperation schreef:
    Ik denk dat ze zichzelf inschrijven, haha? :') Maar alles opTV lijkt zo alsof ze het niet verwachten. Wie weet hoe veel keer hebben ze die takes niet opnieuw moeten doen omdat het niet klopte of zo
    Dus ik ben er bijna zeker van dat ze zichzelf inschrijven.


    effort never betrays you

    Pliena schreef:
    Ja, ze schrijven zich denk ik wel zelf in. Maar eens het bezig is beseffen ze denk ik pas hoe zwaar het eigenlijk is ofzo.

    appelkirst schreef:
    Nou het is sowieso wel écht alleen ze moeten zich op een gegeven moment wel houden aan een bepaald script. Ik ken een meisje wat daaraan mee gedaan heeft en zij wist dus idd, zoals al gezegd word, helemaal niet dat ze uitgekozen werd. En ze moeten vaak huilen, omdat die 'made' episodes heel vermoeiend en confronterend zijn. Mensen worden met zichzelf geconfronteerd en moeten aan zichzelf werken om beter te worden of om hun doel te bereiken. Die echte intense stukken zie je lang niet allemaal omdat het zoveel dagen gefilmd word en er worden steeds maar hele kleine stukjes uitgekozen.

    ö Is die aflevering al eens uitgezonden? Welke was dat ;o


    Alis volat propriis.

    Volgens mij zichzelf, maar de meeste ouders hoor je ook zeggen van: ik wil dat mijn dochter/zoon zo word..
    en toevallig worden ze ook zo..


    maar in zulke series moeten ook vaak drama in voorkomen,anders kijkt niemand er meer zo snel naar!

    Hier moet ook een soort made komen :Y)


    Live life like a raver.

    Sonata schreef:
    (...)
    ö Is die aflevering al eens uitgezonden? Welke was dat ;o
    Klik Seizoen 9 aflevering 29. Ik heb haar leren kennen via Emilie en Veronica. Ze is echt super lief. Volgens mij al iets van 5 of 6 keer uitgezonden in Nederland en België.

    Edit:Life after MADE

    [ bericht aangepast op 5 aug 2010 - 15:27 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Volgens mij schrijven ze zich wel in, maar verwachten ze niet dat ze ook gekozen worden ? ;d


    None but ourselves can free our minds.