• Heey (A)

    Ik vroeg me af he ; Made op MTV,Schrijven die meisjes/jongens zichzelf in?
    Want ze lijken dan helemaal te schrikken als hun coach binnen komt,dan gaan ze roepen en zo van ; Neee!Oo shit!
    En ze moeten soms/meestal janken omdat ze er dan geen zin meer in hebben ofzo.

    Dus vroeg ik me af ; Schrijven die meisjes/jongens zichzelf in?Of doet iemand anders het?


    Sorry voor de stomme vraag :X

    XoxO


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    vroeg ik me ook af XD En echt bijne iedereen jankt ofwat? XD


    neem jij het goede pad maar, ik neem een omweg.

    Ik denk dat ze zichzelf inschrijven, haha? :') Maar alles opTV lijkt zo alsof ze het niet verwachten. Wie weet hoe veel keer hebben ze die takes niet opnieuw moeten doen omdat het niet klopte of zo
    Dus ik ben er bijna zeker van dat ze zichzelf inschrijven.

    ja, ik denk van wel. Maar niemand verwacht dat ze gekozen worden.


    Alis volat propriis

    Ja, ze schrijven zich denk ik wel zelf in. Maar eens het bezig is beseffen ze denk ik pas hoe zwaar het eigenlijk is ofzo.


    Tanya is de beste.

    Volgens mij schrijven ze zichzelf in, en gaan ze janken omdat ze niet hadden verwacht dat ze ook echt gekozen zouden worden?
    maar ik denk ook wel dat ze ingeschreven kunnen worden en dat ze dan gaan janken omdat ze dát niet verwacht hadden :Y)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ze schrijven zich in maar ze weten niet of ze gekozen zijn, dus zijn ze verast aangezien zóveel mensen meedoen.


    I live for the applause, you will die for it.

    Joker schreef:
    Ze schrijven zich in maar ze weten niet of ze gekozen zijn, dus zijn ze verast aangezien zóveel mensen meedoen.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Nou het is sowieso wel écht alleen ze moeten zich op een gegeven moment wel houden aan een bepaald script. Ik ken een meisje wat daaraan mee gedaan heeft en zij wist dus idd, zoals al gezegd word, helemaal niet dat ze uitgekozen werd. En ze moeten vaak huilen, omdat die 'made' episodes heel vermoeiend en confronterend zijn. Mensen worden met zichzelf geconfronteerd en moeten aan zichzelf werken om beter te worden of om hun doel te bereiken. Die echte intense stukken zie je lang niet allemaal omdat het zoveel dagen gefilmd word en er worden steeds maar hele kleine stukjes uitgekozen.


    Wie du mir, so ich dir.

    Joker schreef:
    Ze schrijven zich in maar ze weten niet of ze gekozen zijn, dus zijn ze verast aangezien zóveel mensen meedoen.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Trouwens, dit heeft niks met Made te maken, maar wel met MTV. Je kent dat programma Pimp My Ride toch wel? Nou dat is zo fake xD:P. Er was laatst ooit eens een aflevering, en toen hadden ze een nieuwe auto gebruikt, aangezien de auto die gepimpt moest worden echt af was. En toen hadden ze voor de grap die auto onder het kleed gezet. En toen kwam die jongen binnen van wie de auto gepimpt werd, en het kleed werd er dus afgehaald en hij begon te gillen! Niet normaal. En daarna keek hij nog een keer en was het van: Oh, hij is hetzelfde gebleven xD:P


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    ik denk dat ze zich wel zelf in schrijven.. alleen dat het dan al heel lang geleden is en dat ze het dan neit verwachten dat het dan op dat moment word.. maar netzoals met pimp my ride schrikken ze ook altijd.. maar daar weten ze wel altijd alles al..


    Life is a beautiful struggle

    CBlover16 schreef:
    ik denk dat ze zich wel zelf in schrijven.. alleen dat het dan al heel lang geleden is en dat ze het dan neit verwachten dat het dan op dat moment word.. maar netzoals met pimp my ride schrikken ze ook altijd.. maar daar weten ze wel altijd alles al..
    Bij made weten ze echt van niets op de voorhand :Y).


    Wie du mir, so ich dir.

    Een vriendin van mijn zus werd een keer gevraagd toen ze bij een castingbureau stond ingeschreven. Maar ik denk eigenlijk dat het verschilt.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik geloof dat ze zich aan een soort script moeten houden, hoor.. Tenminste, MTV kennende. :'3


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    twiddict schreef:
    ja, ik denk van wel. Maar niemand verwacht dat ze gekozen worden.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.