• Onze wiskunde lerares heeft de drang om iedere les een of andere flauwe grap/opmerking te maken over een leerling/andere leraar. Vorige week ben ik een week naar school gegaan omdat ik me weer wat beter voelde, maar de week vantevoren ben ik thuis gebleven. Ik ben nu dus ook thuis, omdat ik ziek ben. Ben net naar de dokter geweest, wss kinkhoest D; en morgen bloed prikken. Ben ik net thuis, stuurt een vriend van me: ‘Mw. Jongen zegt dat je net zo goed een abonnement op thuis kan nemen!’ En daar erger ik me zó aan. Ze weet niet eens wat er thuis speelt en wat ik heb, dus die zal het weten als ik weer op school ben.

    Edit -Nee, ik ga haar niet slaan ofzo :') Maar ik ga er toch wel wat van zeggen.

    [ bericht aangepast op 12 april 2010 - 14:11 ]


    neem jij het goede pad maar, ik neem een omweg.

    Oh zo ken ik er ook nog een, zo irritant!


    -

    okee, zo bedoel ik dat niet, maar sjeez wat een rotoperkingen zeg. stap naar je mentor.

    [ bericht aangepast op 12 april 2010 - 14:51 ]


    Orders say shoot, you pull the trigger?

    xMirroreye schreef:
    okee, zo bedoel ik dat niet, maar sjeez wat een rotoperkingen zeg. stap naar je mentor.

    zo bedoel je wat niet? xD
    &indd, gaik ook doen.


    neem jij het goede pad maar, ik neem een omweg.

    DAT lijkt me dus zo irritand hea, zo'n geval heb ik ook op mijn school...


    A woman's best make up is her smile

    Stomme lerares.


    wth.

    Belaggelijk,zo iets zeg je niet. Wat een idioot zeg.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Wij praten met onze leraren over andere leraren :Y) Maar ze zijn wel zo slim om niet van die irritante opmerkingen te maken. Al is onze favoriete leraar wel een beetje flauw soms :Y)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Wat een raar wijf.


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    Wat een raar wijf.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    ik haaaaaat zulke leraren.
    mijn engelse leraar is ook net zo
    dan maakt hij "beledigende" opmerkingen in het engels- maar dat is nogal grappig, niet om wat hij zegt, maar om hóe hij het zegt. Hij heeft namelijk een heel raar accent 8D


    we were always meant to say goodbye.

    xRedband schreef:
    ik haaaaaat zulke leraren.
    mijn engelse leraar is ook net zo
    dan maakt hij "beledigende" opmerkingen in het engels- maar dat is nogal grappig, niet om wat hij zegt, maar om hóe hij het zegt. Hij heeft namelijk een heel raar accent 8D

    Ja nee, bij ons op school zitten bijna alleen máár van die leraren. Echt, daar kan ik zó niet tegen. Dat ze het dan zegt als ik in de les zit, laffe koe.


    neem jij het goede pad maar, ik neem een omweg.

    Het lijkt erop dat mw Jongen gefrustreerd is omdat ze geen leven heeft en zich gaat bemoeien met anderen. Zielig.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Exercitus schreef:
    Belaggelijk,zo iets zeg je niet. Wat een idioot zeg.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Artemis schreef:
    Het lijkt erop dat mw Jongen gefrustreerd is omdat ze geen leven heeft en zich gaat bemoeien met anderen. Zielig.
    `
    WHAHAHAH -plat-


    neem jij het goede pad maar, ik neem een omweg.

    Artemis schreef:
    Het lijkt erop dat mw Jongen gefrustreerd is omdat ze geen leven heeft en zich gaat bemoeien met anderen. Zielig.


    zo is mijn stiefmoeder dus ook. :') die beslist nu ook al mijn hele leven. niet dat ik me wat van haar aantrek ofso. :')


    Life is a beautiful struggle