• Wij hebben zo'n weidetje achter onze tuin van mensen ofzo en vroeger zaten daar schapen, maar haha nu hebben die mensen daar een ezel gezet, lol.
    Onze hond is blijkbaar al over de draad gesprongen om die ezel te gaan ambeteren.
    Ik hoop dat de ezel Jack heet, en anders noem ik hem wel Jack. :9~

    Haha,
    Ik wil ook 'n ezel in mijn buurt XD


    wth.

    Een vriendin van me had dat vroeger als huisdier maar het is een paar maanden geleden overleden :[
    Het was een kei lief beest ;D

    VersaEmerge schreef:
    (...)
    Bahaha, ik zei zo tegen m'n zus.
    'Waar is Jack?!'
    En ze kijkt zo gek naar me, zegt ze.
    'Zolang hier geen varken staat, is er geen Jack. Die ezel heet Alex.'
    En ik dan.
    'Oh okey.'
    Gaat ze verder.
    'En als er hier een paard stond, dan heette die Trace.'
    IK.KON.NIET.MEER.

    Ge-wel-dig
    Jou zus is geniaal

    Poseidon schreef:
    Je moet gaan ezelrijden. (krul)


    cakes taking over the world

    Predictable schreef:
    Ah, ezels zijn lief. Ik vind dat je hem indd Jack moet noemen, dat klinkt leuk :Y) Maaar heb jij iets tegen Jack ofzo? Hahaha :'D

    Haha nee. ;x Ik vind 'm gewoon grappig en ik vind het leuk om op 'm te kakken omdat hij geen gitaar kan spelen terwijl hij in een band speelt. :'D

    Hahaha de buren van mijn buren hebben ook een ezel en als hij balkt hoort heel de straat hem :')


    Happiness hit her like a train on a track

    Predictable schreef:
    Ah, ezels zijn lief. Ik vind dat je hem indd Jack moet noemen, dat klinkt leuk :Y) Maaar heb jij iets tegen Jack ofzo? Hahaha :'D

    Neen, ze wil hem alleen maar vermoorden, maar ze heeft niets tegen Jack hoor ;3

    VersaEmerge schreef:
    (...)
    Haha nee. ;x Ik vind 'm gewoon grappig en ik vind het leuk om op 'm te kakken omdat hij geen gitaar kan spelen terwijl hij in een band speelt. :'D


    Jack moet bang zijn als hij je tegenkomt hahaha :O


    SLOAN.