• Want mijn stiefmoeder is zwanger. Het is allemaal niet geplant, een ongelukje en ik vind het dan ook niet echt heel erg leuk. Mijn broer heeft al een dochtertje en dat betekend dus dat mijn vader al opa is, en nu nog een eigen kindje krijgt. o.o Mijn stiefmoeder is wel veel jonger maar dan nog,

    [ bericht aangepast op 11 april 2010 - 14:09 ]


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Flawless schreef:
    Dat is natuurlijk pech hebben. Je kunt er alleen het beste van maken al is het niet leuk. Toch proficiat.


    You can do whatever you want,if you beliebe in that(L)

    KirstenSnaps schreef:
    Ghehe kan me voorstllen dat dat voor jou niet leuk is, maar alsnog gefeliciteerd.

    Hard om te beseffen dat je maar een 'ongelukje' bent, eigenlijk.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    KirstenSnaps schreef:
    Ghehe kan me voorstllen dat dat voor jou niet leuk is, maar alsnog gefeliciteerd.


    Happiness hit her like a train on a track

    Exercitus schreef:
    Toch maar gefeliciteert.


    we are radio hysteria

    Flawless schreef:
    Dat is natuurlijk pech hebben. Je kunt er alleen het beste van maken al is het niet leuk. Toch proficiat.


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    KirstenSnaps schreef:
    Ghehe kan me voorstllen dat dat voor jou niet leuk is, maar alsnog gefeliciteerd.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    KirstenSnaps schreef:
    Ghehe kan me voorstllen dat dat voor jou niet leuk is, maar alsnog gefeliciteerd.


    Tanya is de beste.

    Flawless schreef:
    Dat is natuurlijk pech hebben. Je kunt er alleen het beste van maken al is het niet leuk. Toch proficiat.

    + je moet maar zo denken,
    als je ouders weg zijn, kan jij op het kindje passen wel voor geld, natuurlijk
    naja,, maak er in ieder geval het beste van ;3

    Gefeliciteerd ;d

    dude.
    als het een meisje word.
    moet je zorgen dat ze Nicol gaat heten :$
    -Grebje.


    We can only learn to love by loving.

    Daarvoor hebben we tegenwoordig de abortuspil en abortus. Toch gefeliciteerd (:


    your eyes are like stars in the night.

    Andalasia schreef:
    Hard om te beseffen dat je maar een 'ongelukje' bent, eigenlijk.


    No growth of the heart is ever a waste

    Andalasia schreef:
    Hard om te beseffen dat je maar een 'ongelukje' bent, eigenlijk.

    ja, idd :x

    mijn vader is dood en ik hab nu dus ook soort van een stiefvader. Maar zo noem ik dat niet, want het enige wat hij doet is me afzeiken en ik haat hem.
    Als dat met mijn moeder zou gebeuren zou ik weglopen.


    Alis volat propriis