• Heey,

    Ik ga met mijn beste vriendin naar parijs (joepie!!), maar weet iemand daar eigenlijk leuke dingen zijn (buiten shoppen natuurlijk)?

    Mijn ouders gaan ook mee, dus ik denk niet dat die zo blij zouden zijn als wij alleen wat in de winkelstraten gingen ronddolen...

    Dusss...
    Wie weet er leuke plekjes in Parijs?


    Real music is hidden behind the notes

    De moulin rouge.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ik ben er laats gweest, tis echt zoooo mooi daar:D

    NYC schreef:
    De moulin rouge.


    Tanya is de beste.

    Ik ben er jammer genoeg nog nooit geweest : (


    Happiness hit her like a train on a track

    Disneylang Parijs is met de metro bereikbaar, echt een aanrader.


    your eyes are like stars in the night.

    Al die beroemde plekjes enzo. En boven in de Eiffeltoren! Echt een aanrader. Echt een super mooi uitzicht.


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Ik ben in het Centre Pompidou geweest, dat was besst saai, maar op dat plein zijn er van die cartoon-schetsers en toen hebben m'n zusje en ik ons laten tekenen (:
    Even denken... Op de Boulevard de Grenelle is 's woensdags en 's zaterdags (geloof ik) een marktje. Verder weet ik even niks... Maar ik zal eens nadenken :p

    Oh ja! Lafayette is heel tof (: Mega-duur voornamelijk, maar wel supervet om te bezoeken. Daar vlakbij zit nog zo'n groot, duur warenhuis.
    Notre Dame is niet zo interessant en de Madeleine kerk geloof ik ook niet. Het Opera gebouw is wel erg mooi (:

    [ bericht aangepast op 11 april 2010 - 21:41 ]


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik ben er te lang geleden heen geweest, dus ik weet het niet meer. Sorry.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.