• Ik heb mij daarnet weer eens nuttig bezig gehouden. Ik heb een vriend (die erg aantrekkelijk is, mag ik wel zeggen) die hele mooie foto's heeft van zichzelf. Mijn hobby is tekenen en dus heb ik me maar op een van zijn foto's gestort.

    Dit is het resultaat.


    Laat me weten wat je ervan vindt?
    xoxo


    impress people by giving the best of yourself.

    ik vind 'm mooi:Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Wow, echt mooi getekend :'D

    Predictable schreef:
    Wow, echt mooi getekend :'D


    I need you like a heart needs a beat

    Ik vind hem ook wel mooi ^^ .


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Mooi :'3


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Ik vind hem mooooi.:9~


    Smiling but close to tears.

    mooi gdaan ;o


    Imperfection Is Beautiful

    Woow.. ik houd ook van tekenen maar zo goed ben ik nou ook weer niet.
    Echt prachtig!


    -'The wonder' has a name: Justin Bieber

    De schaduw in het gezicht is mooi gelukt. Alleen de schouders -tshirt/lichaam- is niet goed in verhouding.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik vind 'm wel leuk :3

    xx


    wth.

    Joker schreef:
    De schaduw in het gezicht is mooi gelukt. Alleen de schouders -tshirt/lichaam- is niet goed in verhouding.


    Sem, ik moet altijd lachen om jouw reacties.
    Je moet altijd even zeggen wat er goed is en wat slecht, dat vind ik echt grappig.(krul)
    Ik ga je ooit een tekening van me sturen, en dan vind ik dat je me tips moet geven oke?


    Smiling but close to tears.

    Awesome! ;D

    & @ Scrubs: Als ze zeggen dat het niet goed is zonder er bij te zeggen wat er juist niet goed is, dan heb je er niets aan. ^^


    Let the Night embrace you

    Scrubs schreef:
    (...)

    Sem, ik moet altijd lachen om jouw reacties.
    Je moet altijd even zeggen wat er goed is en wat slecht, dat vind ik echt grappig.(krul)
    Ik ga je ooit een tekening van me sturen, en dan vind ik dat je me tips moet geven oke?
    (krul) -Ik weet ff geen nuttig antwoord-


    I live for the applause, you will die for it.

    Joker schreef:
    De schaduw in het gezicht is mooi gelukt. Alleen de schouders -tshirt/lichaam- is niet goed in verhouding.


    Njaa, i know.. 'k heb nog veel te leren...
    Maarja, ik blijf oefenen he n.n

    xoxo


    impress people by giving the best of yourself.

    Misschien moet je eens plaatjes opzoeken van lichamen. Da's ook belangerijk, om te weten waar er botten 'zichtbaar' zijn, de spieren etc. Zoals het sleutelbeen en die botten in je nek, zegmaar :'D


    I live for the applause, you will die for it.