• En weet je waarom ?

    Net had ik geen internet, dus ik wachten want duurt soms wel even voordat ik het heb. Maar na bijna 20 min had ik nog niet. Dus ik naar beneden maar me vader was er ff niet.
    Kom ik weer boven in mijn kamer, heb ik opeens internet ><' En dat is al 3x gebeurd o.o niet op 1 dag hor

    [ bericht aangepast op 10 april 2010 - 16:32 ]


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Internetverbindingen zijn raar.

    Die van mij zeikte de hele tijd dat ik verbinding had, terwijl ik dat niet had.
    En nu doet ie het wel, en nu zegt ie dat ik geen verbinding heb.
    En dat ding pleurde er vanmiddag ook de hele tijd uit.

    Grrrr.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Arg, wat vervelend! Ik hoop, dat je verbinding nu wel goed blijft (flower)

    Dat is echt verveleld. Sinds ik een kabel heb, heb ik dat een stuk minder dan toen ik draadloos had.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Heb ik ook soms


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    whah vaag x'D
    ik haat het als je geen internet hebt man 0.0
    laatst kon ik niet op msn maar wel op Quizlet, dat was raar x'D en toen stond er ook dat internet helemaal niet verbonden was.. xD


    T O K I O H O T E L < 3

    dat heb ik ook altijd~!! o_O


    Pop ate my heart.

    Internetverbindingen, die zal ik nooit snappen. Maar wees blij dat het nu wél werkt. Als het de volgende keer niet werkt kan je gewoon eens naar beneden lopen en terug, dan zal het wel weer werken.


    Tanya is de beste.

    Pliena schreef:
    Internetverbindingen, die zal ik nooit snappen. Maar wees blij dat het nu wél werkt. Als het de volgende keer niet werkt kan je gewoon eens naar beneden lopen en terug, dan zal het wel weer werken.

    Hhaha dat doe ik nu dus x'D


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Heb ik soms ook. Al moet je bij mij gewoon even de stekker van het internet uittrekken en dan werkt dat weer.

    Flawless schreef:
    Heb ik soms ook. Al moet je bij mij gewoon even de stekker van het internet uittrekken en dan werkt dat weer.


    your eyes are like stars in the night.

    ik had eergisteren ook geen internet de hele avond en ik moest me spreek beurd nog doen voor de volgende dag en nu heb ik een onvoldoende voor me spreekbeurd maar ik mag hem overnieuw doen en gelukkig over een ander onderwerp!
    allemaal door dat kut internet!:@
    hihi
    maar naja ik vond dat onderwerp toch kut:P
    xx


    Ivar Oosterloo.

    heb ik soms ook : dan kan ik niet op msn omdat er zogezegd geen internet-verbinding is, maar dan zit ik gewoon op het net te surfen op hetzelfde moment!

    mijne doet ook soms zo
    maar bij mij moet je niet veel wachten


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Dat is doodnormaal XD.
    is toch niet eng? :'D

    Lion schreef:
    Dat is doodnormaal XD.
    is toch niet eng? :'D

    Ik vind het gewoon eng. Ik ben gewoon een storing voor me internet XD


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.