• Kan iemand mij even 2 jaar ouder maken, 18 dus ipv 16? Damn, ik haat leeftijden echt! ._.


    -

    Laat mij 16 zijn ipv 15 ._.
    Maar ik wil je wel 18 maken hoor, weet alleen niet hoe ghehe. Waarom wil je dat dan zo graag?


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Psychic schreef:
    Laat mij 16 zijn ipv 15 ._.
    Maar ik wil je wel 18 maken hoor, weet alleen niet hoe ghehe. Waarom wil je dat dan zo graag?

    That's my dirty little secret :'D
    Laten we samen op zoek gaan naar een of ander wezen dat ons een paar jaar ouder kan maken x]


    -

    Hoe bedoel je, wil je je paspoort laten kopieren en er 18 opzetten? (baby)
    Oeeh.. leeftijdsfraude. Ik word binnenkort ook 18 en ik vind er geen bal aan =='


    No growth of the heart is ever a waste

    Zaitsev schreef:
    Hoe bedoel je, wil je je paspoort laten kopieren en er 18 opzetten? (baby)
    Oeeh.. leeftijdsfraude. Ik word binnenkort ook 18 en ik vind er geen bal aan =='

    Je wordt volwassene!:Y)

    [ bericht aangepast op 10 april 2010 - 14:23 ]

    Why? ;o
    Maar, we kunnen het altijd proberen, al denk ik (jammer genoeg) niet dat het gaat lukken.

    Ik wil 16 zijn ipv 14 [:


    Haha, 16 zijn is echt niet heel bijzonder hoor, ja je mag drinken. Maar dat deed je al stiekem toen je 15/14 was. En die scooter/brommer kan van mij apart ook oprotten. Haha, ik wil 18 sijnnn *jankt als baby* :[


    -

    Weet je wat je wel kan doen? Hier op Q dat aanpassen _O_ je jaartal gewoon enkele jaartjes veranderen en dan ben je 18
    maar ik ben best nieuwsgierig & ik wil weten waarom ;3

    -maakt 2 jaar ouder-


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Eloquently schreef:
    Weet je wat je wel kan doen? Hier op Q dat aanpassen _O_ je jaartal gewoon enkele jaartjes veranderen en dan ben je 18
    maar ik ben best nieuwsgierig & ik wil weten waarom ;3


    Al gaat iedereen me achtervolgen en pb'en en gb'en ik ga dat toch niet zeggen. Haha :'D


    -

    Cacharel schreef:
    Ik wil 16 zijn ipv 14 [:


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik wil altijd een tiener blijven en niet volwassen worden :Y)

    -ik als enige in de wereldxD-


    Queen of Hell is my name

    tiepmiep95 schreef:
    Ik wil altijd een tiener blijven en niet volwassen worden :Y)

    -ik als enige in de wereldxD-

    Serieus? Lijkt me echt kut, want dan heb je vooraltijd je ouders die bepalen wat je moet doen en dan trouw je nooit! :x


    -

    MakeBelieve schreef:
    (...)
    That's my dirty little secret :'D
    Laten we samen op zoek gaan naar een of ander wezen dat ons een paar jaar ouder kan maken x]

    Haha ja deal. :9~


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    ik wil weer 4 zijn., ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''