• ik heb laatst een stukje gelezen in de girlz (dat tijdschrift ja ^-^) van een meisje dat problemen had omdat ze een nieuwetijdskind is.. ik herkende best wel veel van mezelf in haar, zou ik dan ook een nieuwetijdskind kunnen zijn?? :$ ik heb van die testjes op internet gedaan, en uit elke test komt dat ik een nieuwetijdskind ben...


    The clouds i can handle, but i can't fight an eclipse.

    Ik ben ook een nieuwetijdskind :X


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Randomnicity schreef:
    Ik ben er volgens testen ook één, net als dat die omschrijvingen meestal wel passen. Alleen vergelijken ze het een beetje met ADHD gedrag nzo, wat dus weer helemaal niet klopt. Als je het zeker wilt weten, moet je een officieële test laten doen. Ga naar je huisarts, die zal je wel doorverwijzen.
    Ik heb ADHD :'D


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Desolate schreef:
    Ik snap sowieso al helemaal niet wat een 'nieuwetijdskind' inhoud.


    I hope you die :3

    Als je die testen en die kenmerken gelooft is 50% van de mensen een 'nieuwetijdskind'.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Desolate schreef:
    Ik snap sowieso al helemaal niet wat een 'nieuwetijdskind' inhoud.


    Tanya is de beste.

    Als het aan internettesten zou liggen zou ik bijna alles hebben --'

    een kind van de nieuwe tijd?
    vaak hebben nieuwetijdskinderen "stoornissen" als ADHD,pddnos,ADD,dislexie,asperger en dingen in die richting,ben je daar ooit op getest?


    stay Nyappy

    volgens die testen ben ik er ook een?O.o


    Music on, word off

    En wat is een nieuwetijdskind?
    Ik zou testen op het internet over zo'n onderwerpen niet 100 % geloven...

    [ bericht aangepast op 10 april 2010 - 19:10 ]


    VIP - Very Important Penguin

    Waar heb je dan 'last' van als je een nieuwetijdskind bent? o.o


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ja, want internet is echt zo betrouwbaar. (sarscasme ten top)


    Ze worden geboren met een gevoel van Koninklijkheid (en doen ook vaak zo);

    Ze hebben het gevoel dat ze “het verdienen om er te zijn” en zijn vaak verrast als anderen dit niet delen;

    Ze vertellen de ouders vaak “wie ze zijn”;

    Ze hebben problemen met absolute autoriteit (autoriteit zonder verklaring of keuze);

    Ze weigeren bepaalde dingen te doen; bijvoorbeeld het wachten in een rij; (soms)

    Ze raken gefrustreerd van systemen die ritueel zijn ingesteld en geen creatieve inbreng vragen;

    Ze zien vaak hoe dingen beter kunnen worden gedaan, op school en thuis. Hierdoor lijken ze vaak systeem-brekers (zich niet conformerend aan enig systeem); (half)

    Ze lijken vaak asociaal, behalve als ze met andere Indigo’s omgaan. Als er niemand in hun buurt is die hun bewustzijn begrijpt trekken ze zich vaak terug, zich voelend alsof geen enkel mens hen begrijpt (computeren of tv kijken is hier ook een voorbeeld van). De school is sociaal gezien vaak bijzonder moeilijk voor hen;

    Ze reageren niet op “schuld” discipline (wacht maar tot je vader thuis komt);

    Ze schamen zich er niet voor je te laten weten wat ze willen. (half)


    Dat zijn 10 eigenschappen en ik heb er 4,5, dus ben ik er geen. (:

    [ bericht aangepast op 10 april 2010 - 19:23 ]


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Okeee, ik heb het dus niet xD. haha. Ik heb wel ADHD. Maar dat heb ik dus totaal niet.


    SLOAN.

    Ze worden geboren met een gevoel van Koninklijkheid (en doen ook vaak zo);
    - Nee

    Ze hebben het gevoel dat ze “het verdienen om er te zijn” en zijn vaak verrast als anderen dit niet delen;
    - Nee.

    Ze vertellen de ouders vaak “wie ze zijn”;
    - Nee.

    Ze hebben problemen met absolute autoriteit (autoriteit zonder verklaring of keuze);
    - Klopt.

    Ze weigeren bepaalde dingen te doen; bijvoorbeeld het wachten in een rij;
    - Half.

    Ze raken gefrustreerd van systemen die ritueel zijn ingesteld en geen creatieve inbreng vragen;
    - Niet.

    Ze zien vaak hoe dingen beter kunnen worden gedaan, op school en thuis. Hierdoor lijken ze vaak systeem-brekers (zich niet conformerend aan enig systeem)
    - Half, driekwart ><

    Ze lijken vaak asociaal, behalve als ze met andere Indigo’s omgaan. Als er niemand in hun buurt is die hun bewustzijn begrijpt trekken ze zich vaak terug, zich voelend alsof geen enkel mens hen begrijpt (computeren of tv kijken is hier ook een voorbeeld van). De school is sociaal gezien vaak bijzonder moeilijk voor hen;
    - Half.

    Ze reageren niet op “schuld” discipline (wacht maar tot je vader thuis komt);
    - Klopt.

    Ze schamen zich er niet voor je te laten weten wat ze willen.
    - Half.

    4.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hingucker schreef:
    Ja, want internet is echt zo betrouwbaar. (sarscasme ten top)


    Ze worden geboren met een gevoel van Koninklijkheid (en doen ook vaak zo);

    Ze hebben het gevoel dat ze “het verdienen om er te zijn” en zijn vaak verrast als anderen dit niet delen;

    Ze vertellen de ouders vaak “wie ze zijn”;

    Ze hebben problemen met absolute autoriteit (autoriteit zonder verklaring of keuze);

    Ze weigeren bepaalde dingen te doen; bijvoorbeeld het wachten in een rij; (soms)

    Ze raken gefrustreerd van systemen die ritueel zijn ingesteld en geen creatieve inbreng vragen;

    Ze zien vaak hoe dingen beter kunnen worden gedaan, op school en thuis. Hierdoor lijken ze vaak systeem-brekers (zich niet conformerend aan enig systeem); (half)

    Ze lijken vaak asociaal, behalve als ze met andere Indigo’s omgaan. Als er niemand in hun buurt is die hun bewustzijn begrijpt trekken ze zich vaak terug, zich voelend alsof geen enkel mens hen begrijpt (computeren of tv kijken is hier ook een voorbeeld van). De school is sociaal gezien vaak bijzonder moeilijk voor hen;

    Ze reageren niet op “schuld” discipline (wacht maar tot je vader thuis komt);

    Ze schamen zich er niet voor je te laten weten wat ze willen. (half)


    Dat zijn 10 eigenschappen en ik heb er 4,5, dus ben ik er geen. (:

    Dan heb ik ze alle tien, o-o -iklasdievanasociaalnietgoedxd-

    [ bericht aangepast op 10 april 2010 - 19:44 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3