• Nou ik heb zo'n klein weetje.. De meeste weten het misschien al, maar ik vertel het toch lekker. x')

    Nou wist je dat je kan sterven als je nootmuskaat eet. Je weet wel die kruiden die je in puree enzo doet.
    Nou als je daar teveel van eet is het namelijk pure poison.. Dus dan kan je daar aan sterven.
    Ik vond het wel gek klinken, want ik wist het zelf ook eerst niet.

    Maar voor ik iedereen bang maak... De hoeveelheid die in puree zit is belange nog niet genoeg om te sterven hoor..


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)
    Ja ik zag eens in een boekje een Big Mac menu juist gekocht en een jaar later.. En dr was na een jaar amper verschil te zien.. Het vlees was ietsje donkerder geworden.. En de frieten waren wat bleker geworden.. Vies gewoon dat het amper veranderde


    heb ik ook gelezen

    geen big macs meer voor mij X_x


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    xLilian schreef:
    Als je teveel water drinkt, ga je ook dood XD


    whaha hoe kom je daar bij ? :|

    UNCOMMON schreef:
    Cool :Y)


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    xLilian schreef:
    Als je teveel water drinkt, ga je ook dood XD

    Hoeveel water moet je dan drinken? o.O


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Hazardous schreef:
    (...)
    Hoeveel water moet je dan drinken? o.O

    Heel veel bij mij in de klas was er een jongen en het was zo warm dat die zoveel had gedronken dat hij in coma lag. En inderdaad zowat alles is vergif,als het met grote hoeveelheden is. Normale nieren zorgen er voor dat per dag 8 tot 10 liter vocht kan worden uitgescheiden. Als iemand veel meer drinkt of heel veel in een heel kort tijdsbestek kan het lichaam dat niet meer aan. Het evenwicht tussen het natrium in het bloed en het water is dan helemaal uit evenwicht. Het lijf raakt dan helemaal in de war en brengt het water naar de hersenen. Die zwellen dan op en als daar niets aan wordt gedaan kan de persoon in kwestie acuut overlijden.

    [ bericht aangepast op 10 april 2010 - 14:46 ]

    Hazardous schreef:
    (...)
    Hoeveel water moet je dan drinken? o.O

    7 liter op een dag


    Home is now behind you. The world is ahead!

    xLilian schreef:
    Als je teveel water drinkt, ga je ook dood XD

    Uh ja, te veel water achter elkaar. Als je 4 liter water in 1 uur naar binnen kapt, dan zou dat naar je hersenen gaan en zou er iets met je hersenen gebeuren waardoor je doodgaat of zo :')

    Weet je wat ook leukker is om te weten, dat als je energiedrank drinkt, waar ook taurine in zit, dat bevat sperma van een stier :8


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Sanlena schreef:
    Weet je wat ook leukker is om te weten, dat als je energiedrank drinkt, waar ook taurine in zit, dat bevat sperma van een stier :8

    Hahah
    dat klopt niet _O_
    dat werd gezegd, maar dat is niet waar :')

    Eloquently schreef:
    (...)
    Hahah
    dat klopt niet _O_
    dat werd gezegd, maar dat is niet waar :')

    dat is waar want sommige zeggen dan weer dat het stierenpis is..
    hahja mij boeit het niet, ik vind het toch lekker^^


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)
    dat is waar want sommige zeggen dan weer dat het stierenpis is..
    hahja mij boeit het niet, ik vind het toch lekker^^

    Tegen mij werd gezegd dat het een fabeltje was :')

    Eloquently schreef:
    (...)
    Tegen mij werd gezegd dat het een fabeltje was :')
    welja daarom geef ik je gelijk.. ze zeggen altijd vanalles dat ze erin draaien, maar niemand was erbij toen ze het maakten.. Wat weten zij er dan van.. Moesten we eens weten wat we allemaal van afval naar binnen slokken iedere dag.. niemand wil nog eten dan denk ik


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)welja daarom geef ik je gelijk.. ze zeggen altijd vanalles dat ze erin draaien, maar niemand was erbij toen ze het maakten.. Wat weten zij er dan van.. Moesten we eens weten wat we allemaal van afval naar binnen slokken iedere dag.. niemand wil nog eten dan denk ik

    Oh wel oké
    ik dacht dat je bedoelde;
    Het is wel waar, dat er sperma van de stier in zit of stierenpis :')

    Dus zou je eventueel iemand willen vergiftigen, gebruik nootmuskaat? ;p Das best wel ja, apart ahaha. :]


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    ik wist dat niet:O