• Ik vier vanavond mijn verjaardag, dus ik had mensen ruim op tijd uitgenodigd. En nu zegt iemand af omdat die moet werken, Yeah right. Daar kom je niet op de dag zelf achter. Nu moet iemand anders opeens op haar zusje passen, omdat haar ouders plots wegmoeten. Dat zusje is 13. En waarom haar ouders weg moeten wilt ze niet zeggen. En dan kan ze wel gewoon naar hockey wedstrijd. -.-' En nog iemand anders komt later omdat ze eerst nog naar de bios moet. Ik bedoel ze wist het al een maand, kon ze dat niet eerder laten weten. Nu zit ik straks met een half lege kamer. Ik kan nu moeilijk andere mensen nog gaan uitnodigen. Ik ben echt zo pissig.

    Kennen jullie ook mensen die je op het laatste moment laten zitten?

    [ bericht aangepast op 10 april 2010 - 11:25 ]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ja, bijna al mijn vriendinnen hadden mijn verjaardag afgezegt, omdat ze toch maar liever naar een disco party wilde, nu zijn het mijn vriendinnen niet meer omdat ze me dit wel vaker flikken.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Omg, dat is echt een naaistreek! Echt kut voor jou, dat ze daar nu pas mee komen.

    Nooit gehad, maar het lijkt me super klote. Dan heb je alles al geregeld en dan komt de helft niet meer.
    Maar probeer er alsnog een leuke verjaardag te vieren! Zonder hun lukt het ook makkelijk ^^


    "Don't look back, you're not going that way."

    Ik ha een vriendin en ik had ze kwam eens slapen,het was al 10 uur en nog steeds niets van haar.Ik ben gewoon om 11 uur gaan slapen wat bleek:ze had geen zin


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Dat is echt kut. Ze ermee confronteren is leuk -evil-


    your eyes are like stars in the night.

    niet met vriendinnen
    wel met familie
    mn oom van mn vaders kant kon niet op de dag dat ik het vierde omdat ie zonodig op wintersport moest, en mn oom en tante van mn moeders kant konden ook niet omdat ze op vankantie naar Thailand gingen (en die kwamen gisteren, terwijl ik een maand geleden jarig was)
    ze weten al 18 jaar wanneer ik jarig ben, dan ga je tog geen vakantie plannen :S
    en dat van jou is ook rot voor je, dat je vriendinnen je zomaar laten zitten

    Oh da's pas echt klote !
    Ja soms heb ik dat wel eens maar toen heb ik eens goed mijn gedacht gezegd en toen deden ze het niet meer n.n
    Misschien moet jij het eens proberen ?


    I found myself in Wonderland.

    Dat is lullig ja ö

    Ik heb dat nog nooit gehad.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    lullig! o_O
    dat heb ik dus ook aaaaltiijijd


    Pop ate my heart.

    UNCOMMON schreef:
    Omg, dat is echt een naaistreek! Echt kut voor jou, dat ze daar nu pas mee komen.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    UNCOMMON schreef:
    Omg, dat is echt een naaistreek! Echt kut voor jou, dat ze daar nu pas mee komen.


    I hope you die :3

    UNCOMMON schreef:
    Omg, dat is echt een naaistreek! Echt kut voor jou, dat ze daar nu pas mee komen.


    I need you like a heart needs a beat

    ik moest op me 18de verjaardag verplicht op de ouderavond zitten tot 10 uur 's avonds -.-'

    Lagoon schreef:
    Dat is lullig ja ö

    Ik heb dat nog nooit gehad.


    Tanya is de beste.

    Dat is echt een kutstreek van ze.

    Ik kan je honderdtallen mensen opnoemen die dat doen. Ik doe het dan gewoon terug als zij wat gaan doen.


    All this dampness is damp.