• Ik zeg tegen zo'n jongen op msn. ''Jullie denken ook alleen maar aan meisjes en eten.'' Zegt ie ''ja ik wel en aan sport.'' Zeg ik zo: ''Haha jeetje wat een diepgaande gedachtes'' zegt hij: ''ja waar moet ik anders aan denken?'' Dus zeg ik: ''naja aan meisjes, eten en sport dus. Waar denk je dan dat ik aan denk?'' ''Jongens, eten en make-up.'' Hahaha jongens denken dus echt zo diepgaand hè haha.
    Nu kun je het ze bijna niet meer kwalijk nemen als ze je kwetsen daar denken ze gewoon niet overna. :Y)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Raar maar leuk (A)


    I don't bite, most of the time <3

    Haha,geweldig!

    NYC schreef:
    (...)
    Ja dan ligt het daar aan ja!
    idd ^^


    We can only learn to love by loving.

    Heb ik ook met mijn beste vriend.
    Hij: 'Wat is er nou zo leuk aan Sims?'
    Ik: 'Wat is er nou zo leuk aan mensen doodschieten?'


    All this dampness is damp.

    Prevail schreef:
    (...) idd ^^

    _O_


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    hihihi lol


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Haha geniaaaaal, hij is in ieder geval wel eerlijk.
    Hihi, en ik geloof ook serieus waar dat de meeste zo denken, achjaa, misschien moet ik ook maar eens zo gaan denken, dan zal ik mannen vast beter leren snappen(baby)
    Zou verdomd handig zijn in ieder geval, haha.

    Klopt.
    Het enige compliment dat mijn vriendje altijd maakt is; 'Je hebt mooie tieten :9~'
    Behalve als ik erom vraag.
    Echt like.. XD


    Life is hard and then we die

    Ik ben anders :3


    You like that huh bitch

    Soldier schreef:
    Heb ik ook met mijn beste vriend.
    Hij: 'Wat is er nou zo leuk aan Sims?'
    Ik: 'Wat is er nou zo leuk aan mensen doodschieten?'


    hha die is gevat (lol)
    ik snap ook niet wat jongetjes van 5 eraan vinden om ketchup te smeren aan de poppen van hun zusjes en dan hun hoofd er ook nog eens af te trekken

    hha:Y)


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Haha xP
    Zalig!!!
    Ik ken maar 2 jongens die diepgaander zyn als dit,, en die zyn homo... duss xP

    Als ze nat waren, was het ook niet best hea! -kijkt heel erg droog en bedoeld het dan niet doordenkerig-


    Yongguk & Daehyun <33

    Nu voel ik me beledigd xD


    They call me dr. phil

    Whahahaha XD

    hahahaaaa, jongens zooooooooooo droog kwa dat soort dingen! ;$


    "POTATOOOOOE!"