• Ik zeg tegen zo'n jongen op msn. ''Jullie denken ook alleen maar aan meisjes en eten.'' Zegt ie ''ja ik wel en aan sport.'' Zeg ik zo: ''Haha jeetje wat een diepgaande gedachtes'' zegt hij: ''ja waar moet ik anders aan denken?'' Dus zeg ik: ''naja aan meisjes, eten en sport dus. Waar denk je dan dat ik aan denk?'' ''Jongens, eten en make-up.'' Hahaha jongens denken dus echt zo diepgaand hè haha.
    Nu kun je het ze bijna niet meer kwalijk nemen als ze je kwetsen daar denken ze gewoon niet overna. :Y)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Jongens denken ook aan New Kids en Mastermovies. Tenminste, die ik ken wel. :')


    we were young but we were blind.

    Zombie schreef:
    Jongens denken ook aan New Kids en Mastermovies. Tenminste, die ik ken wel. :')


    Iedereen bij ons heeft een verafschuwing aan New Kids ;D

    Ghéhe, wat een diepgaande gesprekken je toch met jongens kan voeren. Ge-wel-dig!


    Tanya is de beste.

    Arrogance schreef:
    (...)
    haha, ja wij hebben zo eens een leerkracht van ons zitte pesten. :'D
    Om de 7 seconden zei heel de klas 'Oooh, meneer.':'D


    Haha, arme kerel :')
    En die jongen van NYC is echt droog


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Dat heb ik met een klasgenoot, alleen die interesseert het niet of ze me kwetst of niet. Ik noem haar bewust geen vriendin (meer).


    No growth of the heart is ever a waste

    Hahaa xD

    Pliena schreef:
    Ghéhe, wat een diepgaande gesprekken je toch met jongens kan voeren. Ge-wel-dig!

    Ik hou van diepgaande gesprekken met jongens! Haha (cat)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    HAHA ;d ik wist wel dat pep niet loog.


    We can only learn to love by loving.

    Prevail schreef:
    HAHA ;d ik wist wel dat pep niet loog.

    Ja dat kan hij gewoon niet! (cat)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NYC schreef:
    (...)
    Ja dat kan hij gewoon niet! (cat)

    IDD;d haha


    We can only learn to love by loving.

    xLilian schreef:
    Die jongen is geniaal XD
    Zulke droge antwoorden XD
    Sukkels (:

    xx


    Pop ate my heart.

    Prevail schreef:
    (...)
    IDD;d haha

    Maar hij was sport wel vergeten xd


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NYC schreef:
    (...)
    Maar hij was sport wel vergeten xd
    nou en. pepijn sport niet. dus misschien ligt het daaraan.


    We can only learn to love by loving.

    Zombie schreef:
    Jongens denken ook aan New Kids en Mastermovies. Tenminste, die ik ken wel. :')


    Bij mij ook, haha.
    En Mastermovies is gewoon grappig.(krul)


    Smiling but close to tears.

    Prevail schreef:
    (...) nou en. pepijn sport niet. dus misschien ligt het daaraan.

    Ja dan ligt het daar aan ja!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.