• Gisteren, was ik mijn neefje aan het spelen op onze trampoline. Ik zei tegen hem, 'ga er eens even af, dan zal ik eens iets voor doen.' De bedoeling was dus dat ik heel hoog zou springen op mijn rug zou landen, weer omhoog stuiteren en een achterwaardse salto te doen. Dit is me al vaak gelukt dus had ik er vertrouwen in. :'D

    Maar zodra mijn rug het net(?) raakte was er zo'n luide krak en voelde ik vanalles in mijn onderrug gebeuren. Ik lande op mijn benen maar dat kon ik niet uithouden dus viel ik neer. De eerste 10 minuten moest ik stok stijf blijven liggen want zodra ik iets van mijn onder mijn middelbeweegde verging ik van de pijn. Ik heb zo een halfuur op die trapoline gelegen, omdat bewegen echt veel pijn deed. ><

    Na een nachtje slapen, gaat weer wel wat beter maar ik moet mijn rug wel heel de tijd recht houden. :'D Zodra ik iets wil heffen doed het weer veel pijn. Of als ik abrupte bewegingen maak. Ik haat een verschot in mijn rug hebben. ;o

    Iemand nog gehad? :'D


    We'll never be as young as we are tonight

    oooohmygod. dat lijkt me zo pijnlijk en eng ;~;
    maar nee, nooit gehad :')


    There are several things that I have been doing wrong.

    (lol)


    Some people make the world special just by being in it

    Nein, nog niet gehad. Maar het klinkt best pijnlijk.


    Tanya is de beste.

    Gelukkig nooit gehad.
    Man, je bent gek, ik ben echt te bang om salto's te maken op een trempoline :')


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Sid schreef:
    Gelukkig nooit gehad.
    Man, je bent gek, ik ben echt te bang om salto's te maken op een trempoline :')

    Pf, ik doe dat al sinds ik die trampoline had. Ik heb daar nooit echt schrik van gehad. :'D


    We'll never be as young as we are tonight

    Ik zou er even een arts naar laten kijken als ik jou was. Want je kan gewoon door je rug zijn gegaan, of er is iets met een zenuw. Want die zitten daar echt dicht bij de ruggengraat. En anders als je gewoon door je rug bent gegaan, kraakt de arts je rug en hen je minder pijn :'D


    -

    Nee, dat niet. Maar ik heb zo'n 15 weken geleden mijn knie uit de kom gekregen door mijn been omhoog te gooien:Y) Dat was vreemd.

    Beterschap ^^

    [ bericht aangepast op 9 april 2010 - 22:08 ]

    Nog nooit gedhad maar ja,op een klein appartementje een trampoline...


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Chrysalis schreef:
    oooohmygod. dat lijkt me zo pijnlijk en eng ;~;
    maar nee, nooit gehad :')


    I'm just a little girl in a big mean world.