• Hoi,
    de laatste tijd gaat het minder tussen mij en mijn vriendje. Hij smst bijna nooit, en normaal bellen we elke avond, maar nu belt hij pas héél laat.

    Ook kan ik me enorm ergeren aan het feit dat hij altijd dingen vergeet, dingen die voor mij wel belangrijk zijn.

    Nu, de laatste paar weken hebben we vaker discussies, en ik vind het helemaal niet fijn zo.

    Hij had een belofte gemaakt, dat het deze vakantie allemaal terug zou veranderen, omdat hij zo prikkelbaar en zoveel bezig was doordat hij stress had (school, familieproblemen,...), ok, dat kon ik begrijpen.

    Maar, het is idd veranderd, negatief dan. Op 4 dagen heeft hij me 1 dag gebeld, hij was het 'vergeten' .. Hij smst nog minder dan daarvoor, en altijd heel korte smsjes. Nu, moet je niet zeggen van, misschien is hij weg met vrienden, het is vakantie. Nou, hij is niet echt zo iemand die veel weggaat enzo, af en toe. Maar ok, laat me dan iets weten, dat ik niet de hele dag zit te wachten tot hij eindelijk iets stuurt.

    Ik hoop dat hij me vandaag nog belt, want ik weet echt niet meer wat er is gebeurd tussen ons, het gaat gewoon... nou, niet slecht, maar niet meer zoals een maand? geleden..

    Morgen is hij hier, normaal gezien, en ik zou er graag met hem over praten, maar ik weet ook totaal niet wat ik nu moet gaan doen.

    Het is al de zoveelste keer dat hij zoiets doet, en ik vind het echt niet meer fijn.

    Allereerst: Bedankt om mijn gezeur te lezen :]
    En misschien hebben jullie raad wat ik nu het beste kan doen, of als ik met hem moet praten, wat ik moet zeggen. Want ik heb echt totààl geen idee.

    x

    Omg, domkop, het is verandert, niet ? :]

    Ja, het is verandert, but, who cares? :3

    Ik denk, dat je inderdaad met hem moet gaan praten. Laat je hart luchten ;]

    [ bericht aangepast op 9 april 2010 - 20:56 ]

    Hé, dat klinkt precies als mijn vriend soms.. Gewoon peaten, niet boos worden. Hij zal je wel begrijpen en anders ben je hem niet waard! :3


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Praten, maar hem niets verwijten. Begin je zinnen vanuit de ik-persoon, dus 'Ik voel me echt ongelukkig als je zus of zo doet, want...'. Werkt echt, ik spreek uit ervaring.
    Zeg gewoon dat je het niet leuk vind als hij zo doet, dat je je dan echt onbelangrijk voor hem voelt enzo. Succes


    Home is now behind you. The world is ahead!

    ik had ook zoiets met mijn vriendje. We praatte er toen niet over en het ging uit. We konden niet zonder elkaar en hebben het toen opgelost en zijn weer bij elkaar gekomen. Laatst hadden we weer zoiets en we gingen er gelijk over praten. Het is nu weer beter.

    Misschien moet je een tijdelijke break nemen? Het is moeilijk, maar het werkt wel;)


    Stop holding me under and let me breathe.

    Devastating schreef:
    ik had ook zoiets met mijn vriendje. We praatte er toen niet over en het ging uit. We konden niet zonder elkaar en hebben het toen opgelost en zijn weer bij elkaar gekomen. Laatst hadden we weer zoiets en we gingen er gelijk over praten. Het is nu weer beter.

    Misschien moet je een tijdelijke break nemen? Het is moeilijk, maar het werkt wel;)


    Ik denk niet dat ik het aan zou kunnen om een break te nemen, maar ik zal proberen er met hem over te praten, misschien gaat het dan beter (:

    Misschien vind hij dat jij eens moet bellen of smsen en hij niet altijd die stap moet zetten? But, praat er eerst eens met hem over.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    jij kan hem ook eens bellen voor de verandering :]?


    I solemny swear i am up to no good

    Rooftops schreef:
    Misschien vind hij dat jij eens moet bellen of smsen en hij niet altijd die stap moet zetten? But, praat er eerst eens met hem over.


    Hij belt me altijd, omdat hij gratis kan bellen, en ik anders de telefoonrekening zou plunderen :] en ik sms al altijd eerst, anders hoor ik hem de hele dag niet..

    Voiceless schreef:
    Hé, dat klinkt precies als mijn vriend soms.. Gewoon peaten, niet boos worden. Hij zal je wel begrijpen en anders ben je hem niet waard! :3


    None but ourselves can free our minds.

    Je moet erover praten. Wie weet vindt hij het niet zo leuk om iedere avond te bellen. Bel jij eens, of sms jij eens.. OK, dat sms'en en bellen laat je maar -heeft reacties gelezen-
    En, het kan ook niet steeds zijn zoals helemaal in het begin.. Mensen veranderen, je kijk op het leven verandert. En, als je wacht op een sms van hem? Laat hem is doen, leg je gsm ergens op een tafel, zonder dat je er iedere minuut naar gaat kijken, ga iets doen met vriendinnen. Doe gewoon, wat je graag doet en vergeet hem even (ik weet het, het is moeilijk; maar toch)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    xTWINNIES schreef:
    Je moet erover praten. Wie weet vindt hij het niet zo leuk om iedere avond te bellen. Bel jij eens, of sms jij eens.. OK, dat sms'en en bellen laat je maar -heeft reacties gelezen-
    En, het kan ook niet steeds zijn zoals helemaal in het begin.. Mensen veranderen, je kijk op het leven verandert. En, als je wacht op een sms van hem? Laat hem is doen, leg je gsm ergens op een tafel, zonder dat je er iedere minuut naar gaat kijken, ga iets doen met vriendinnen. Doe gewoon, wat je graag doet en vergeet hem even (ik weet het, het is moeilijk; maar toch)


    Meestal is het zo, dat hij zegt, jah ik stuur rond dat uur wel iets, dan ben ik gedaan (met wat hij dan ook weer gaat doen) en vanaf dan let ik wat meer op mn gsm, maar élke keer, stuurt hij niks.

    UNCOMMON schreef:
    Ja, het is verandert, but, who cares? :3

    Ik denk, dat je inderdaad met hem moet gaan praten. Laat je hart luchten ;]


    Don't dream your life, but live your dream!

    Misschien voelt hij zich te veel aan het lijntje gehouden. Ik bedoel, elke dag bellen is best veel, vind ik. Maar ik weet het niet zeker aangezien hij anders in mekaar zit dan ik.
    Trouwens, deze periode heb ik zelf ook gehad en toen wist ik dat ik het eigenlijk uit wilde hebben, hehe.


    No growth of the heart is ever a waste

    Zaitsev schreef:
    Misschien voelt hij zich te veel aan het lijntje gehouden. Ik bedoel, elke dag bellen is best veel, vind ik. Maar ik weet het niet zeker aangezien hij anders in mekaar zit dan ik.
    Trouwens, deze periode heb ik zelf ook gehad en toen wist ik dat ik het eigenlijk uit wilde hebben, hehe.


    Hij zit dus wél zo in elkaar (: en dan belooft hij het elke dag opnieuw: morge bel ik vroeger! en dan slaat het nergens meer op.