Volgens mij word ik serieus gestalkt. Iedere ochtend zie ik dezelfde man lopen en dan grijnst hij ongelooflijk eng. Ik kan op twee manieren naar school fietsen. Eerst fietste ik via het winkelcentrum, omdat een vriendin daar op mij wachtte. Nu is zij verhuisd en woont ze dichterbij school, daarom fiets ik nu via het industrieterrein, want dat is minder om.
Toen ik via het winkelcentrum fietste kwam ik hem daar tegen, nu fiets ik via het industrieterrein kom ik hem ook tegen! Deze 'wisseling' van route is al een tijdje geleden gebeurt.
Nu komt het; Vandaag werd ik door een auto achtervolgd. Sinds de stad was dit al, -dat ligt een paar kilometer achter het industrieterrein- en die auto reed zó langzaam, andere auto's ook echt toeteren en zo, maar hij bleef zo sloom rijden. Serieus, tot bij mij in de straat. Toen ik de oprit was opgefietst reed hij ineens heel snel voorbij. Ik kon nog nét in de auto rijden. And guess what? Het was diezelfde man. o.o
Ik vind dit best wel eng. Dus, wat denken jullie? En wat vinden jullie dat ik moet doen?._.
everything, in time