• Een leuke, spannende, romantische maar toch realitische story. Het mag over Tokio Hotel, Twilight, etc... Het maakt mij niet uit over wie hij gaat, als er toch maar leuke en spannende dingen in gebeuren. En dat het niet beginnen: "Ik liep binnen in een broodjeszaak en liep daar Edward/Bill tegen en die vroeg mij meteen mee naar zijn huis/ mee op tour ..." Ook het moet ook niet na twintig delen eindigen met : "en we leefde nog lang en gelukkig en kregen 500 kinderen ofzo" Het een beetje realitisch houden, en niet te veel drama, zo van : "En Tom/Emmett bedroog mij al voor de 5 keer, boehoehoe -jankjank-"
    Voor de rest ben ik niet veeleisend =D
    Dus als je een leuke story hebt, of kent zeg het mij. Please laat mij direct een klein inleidingtje lezen en vertel er bij over wie de story gaat =D

    Mijn story?
    Engel in de Nacht.
    Ik zal even een link voor je zoeken.

    [ bericht aangepast op 9 april 2010 - 18:20 ]


    your eyes are like stars in the night.

    Sometimes all feelings will change.
    Geen fanfic.
    Cady is een meisje van 16 en heeft een prima leven. Het enige wat haar in de weg zit is haar aartsvijand: Cassidy Jordan, de huppelkut en mannengeiler van de school.
    Sinds dag één op de middelbare school mochten ze elkaar al niet.
    Cassidy krijgt een vriendje: Milo, de populairste jongen van de school. Geweldig setje dus. Als Cady dit hoort mag ze hem meteen al niet, want wie valt er nou op zo'n slet als die Cassidy?
    Al snel blijkt dat ze hem leuker gaat vinden, als ze hem een keer ontmoet. Zal ze toegeven aan haar gevoel?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Für immer Jetzt
    Soort verhaal: Tokio Hotel
    Genres: Drama, Fanfiction, Romantiek
    Aantal hoofdstukken:29
    Status: Afgelopen

    Het gaat over een meisje genaamd Evy. Ze is, of misschien beter gezegd was, de beste vriendin van Bill Kaulitz, ze kregen ruzie en eigenlijk wil ze hem nooit meer spreken. Maar dan gebeurd er iets waardoor alles lijkt te veranderend.

    Als ze uiteindelijk voor hem staat schrik ze zo erg dat ze wegrent door de straten van Berlijn. Of Bill haar achterna gaat..?
    Dat moet je natuurlijk zelf maar lezen :Y).

    [ bericht aangepast op 9 april 2010 - 18:23 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    bis der tod uns scheidet
    tom kaulitz is veroordeelt tot 5 jaar gevangenis, hij komt in cel 14 terrecht. een gewone cel net zoals alle andere, maar links van hem gaat het er anders aan toe. in cel 13 zit moordenaar: Elmin Micha Salander, zij die haar ouders familie en vreemde met behulp van zwarte magie heeft vermoord. tom komt in contact met haar en raakt langzaam verliefd op haar, maar wat als hij er achter kom dat zijn veroordeelt is tot de doodstraf.

    twee verschillende zielen
    twee aparte levens
    twee andere gedachtes
    twee gevangene
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    de liefde tussen cel dertien en cel veertien
    de liefde tussen tralies door
    de liefde tussen elmin en tom
    tot de dood hun scheidt zullen ze van elkaar houden.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Oh balen, ik stik van de dramaverhalen _O_


    No growth of the heart is ever a waste

    Mijn storie Noah Jane: My Weblog als je die nog niet hebt gelezen hij is zonder bekende mensen en gaat over een meisje die een weblog bij houdt over haar leven die niet geweldig is.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Zaitsev schreef:
    Oh balen, ik stik van de dramaverhalen _O_


    Een beetje drama mag, zolang het niet te erg wordt, want dan hak ik snel af. Snap je.
    Ik ga eens naar jouw verhalen kijken, je hebt mijn aandacht kunnen trekken =D

    Verplaatst naar stories promoten.


    Let the Night embrace you

    Rosario schreef:
    Verplaatst naar stories promoten.
    O snot, ik dacht dat ik dat al gedaan had (krul) Snorry (cat).


    Wie du mir, so ich dir.

    Kikilicious schreef:
    (...)

    Een beetje drama mag, zolang het niet te erg wordt, want dan hak ik snel af. Snap je.
    Ik ga eens naar jouw verhalen kijken, je hebt mijn aandacht kunnen trekken =D

    Haha lol :'D
    Nou, over het algemeen zijn mijn onderwerpen vrij dramatisch, maar de manier van schrijven maakt het niet heel dramatisch :x Vind ik.
    Oh, dit klinkt lame -.-


    No growth of the heart is ever a waste

    Kijk maar bij mijn story's, ik heb er zo'n genoeg. Dus ik ga niet weer m'n tijd erin steken om die allemaal hier te plaatsen ;p Kijk maar bij m'n story's, je kan er niet naast kijken. (:


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Wat vind je van avatar, de tekenserie? Ik heb daar een serie over :Y)


    Life is hard and then we die

    Ik heb er twee van Jacob Black/Taylor Lautner:

    Soutmates with a lost soul.
    Lucia heeft op veertienjarige leeftijd al veel meegemaakt. Aangezien ze dit jaar vijftien jaar wordt, wilt ze een nieuwe start. Op zich is het gemakkelijk, aangezien ze naar het gezellige La Push verhuisd met haar moeder. Ze zal voor de eerste keer naar de middelbare school gaan, nieuwe vrienden maken en misschien is het wel tijd voor haar eerste ervaringen in de liefde... Maar wat als ze plots, door iemand van wie ze het totaal niet verwachtte, wordt wakker geschud uit haar prachtige droom?

    Only a shooting star falls dawn.
    Océane is de nieuwste acteerbelofte: hoewel ze over een paar maanden nog maar 15 wordt, maakt ze al kans op een Oscar en heeft ze inmiddels geschittert naast 'de grote sterren' zoals Tom Cruise en Nicole Kidman. Dan krijgt ze de rol van haar leven aangeboden: ze mag het jongere zusje van niemand minder dan Taylor Lautner spelen. Nu, de twee blijken het goed met elkaar de vinden. Na de opnames trekken ze vaak met elkaar op en ze blijken veel gemeen te hebben. Tot die nacht dat alles verkeerd afliep: in een donken bui zijn er dingen gebeurt die niet moesten gebeuren.

    Have fun!


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Klik

    Samenvatting: Bill zit er al een tijdje mee. Hij is hopeloos verliefd op Tom. Tom vind Bill ook wel leuk. Ze krijgen een relatie. Ze worden zo verliefd datz e zelfs gaan trouwen. Maar zal het nog goed gaan als ze zijn getrouwd?

    Lees het hierzo...


    Ivar Oosterloo.

    ik heb een story lopen waar ik zelf met heel veel plezier aan schrijf :) je mag altijd langskomen om te kijken of je het iets vind ;)