• oudere Zus MiaMoon
    vriendin Xneverland
    vijand telephone
    bedenk zelf maar 2X.
    http://www.quizlet.nl/stories/17698/the-perfect-me---twilight/



    Amalie Lora heeft een bedachte zus. al jaren wil zij een tweeling zus. ze bedenkt de perfecte haar. de vebeterde Rosa. maar wat als Amalie Lise echt voor haar deur staat en alles echt blijkt te zijn.
    zou ik door gaan?.


    naam:
    leeftijd:
    karakter:
    foto:
    Goede eigenschap:
    slechte eigenschap:
    extra:

    ik kies niet perse de eerste maar de beste

    [ bericht aangepast op 10 april 2010 - 9:11 ]

    vijand
    naam:Elmin Holmes
    leeftijd: 14 (?)
    karakter: slim, hoogbegaafd, weet het altijd beter, behulpzaam, open, trouw, koppig, kan bot overkomen
    foto: komteraan
    Goede eigenschap: slim, heel erg slim
    slechte eigenschap: is een betweter
    extra:Elmin is niet erg rijk, arm zelfs. dat komt omdat haar vader haar en haar moeder heeft verlaten voor een of andere vrouw, haar moeder is depressief dus Elmin moet werken voor hun geld. het is lastig voor haar om het met school te combineren en is daarom ook vaag afwezig in de lessen.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    naam:Mia Mcbride
    leeftijd:14
    karakter:slim,lief behulpzaam,sterk voor de vrienden.
    foto:http://erikatt.deviantart.com/art/Behind-blue-eyes-100138514
    Goede eigenschap:Koken en de computerXD
    slechte eigenschap:opstaan en gymen ,dat ik heel snel sjagerijnig word.
    extra:
    Werd vroeger gepest,heeft alleeen der ma en veer niks vader was achhollisten en is dood,gegaan.

    kies maar vriendin of zus

    [ bericht aangepast op 9 april 2010 - 18:20 ]


    Never regret something that made you Smile

    Vriendin:
    naam: Jelle Roxy de la Casanova
    leeftijd: 15
    karakter: Slim, vrolijk, spontaan, eerlijk, nieuwschierig, lief, behulpzaam, kattig tegen "vijanden" toe,..
    foto: Jelle de la Casanova
    Goede eigenschap: Is een goed luisterend oor, een grapjanus, een spraakwaterval en is altijd te vinden voor een seieuze babbel
    slechte eigenschap: Is nogal snel op haar teentjes getrapt en kan er niet tegen wanneer mensen iets slechts zeggen over haar vriend(in)en
    extra: Jelle wilt graag iets in de richting van muziek en acteren gaan doen later..


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Oudere zus

    naam:Kimberley Von Vee
    leeftijd:18
    karakter:Lief behulpzaam, verlegen aarid en zichzelf
    foto:Kimberley
    Goede eigenschap:Kan goed luisteren, is er voor iedereen, laat niemand in de steek, zorgt altijd voor iedereen.
    slechte eigenschap:Verlegen word snel rood, kan haar mond soms iets te snel opentrekken, en is snel op haar teentjes getrapt.
    extra: Kimberley -Kim- is heel creatief, en maakt veel lol, ze heeft drie tattoo's, en is nog Free lance actrise in de hoop dat ze in grotere films mag spelen.


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey