• Ik zat zo net te kijken naar Spring nicht en kreeg even zo iets van qua dikte is die Bill die op de rand staat Bill nu en die ander die aan komt rennen Bill vroeger. Spring Nicht
    Mijn eerste liedje die ik van TH hoorde en nu besef ik pas eigenlijk hoe goed ze toen waren hoe slecht nu ><' Wat was jullie eerste liedje die jullie hoorde?

Monsoon. Ik hoorde hem op de radio en dacht dat het een meisje was. Maar altijd als hij het refrein begon dacht ik; is het nou echt een meisje??

it's so empty living behind these castle walls

Durch den monsun.

Ryan Dunn (ll)

Monsoon. En ik vind ze slecht, uitgezonderd een paar liedjes. :3

None but ourselves can free our minds.

Monsoon was het eerste liedje dat ik op de tv zag van hen. Toen was ik gelijk verkocht.

Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

UNCOMMON schreef:
    Monsoon.

Maybe It's not my weekend, but its gonna be my year.

Schrei.

Alis volat propriis.

het eerste liedje dat ik beluisterde was 'Heilig!' en da blijft nog steeds een speciaal gevoel geven!(l) Nu is hun muziek mss wel anders, maar elke artiest groeit op en wordt volwassener, en zo ook hun muziek. ze kunnen niet zoals 2-3jaar geleden blijven eh.;P iedereen wilt nieuwe dingen uitproberen. (: ik vind ze nog steeds geweldig.<3

" 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

Ready set go :Y)

Big girls cry when their hearts are breaking

Schrei, ^^

"Don't look back, you're not going that way."

UNCOMMON schreef:
    Monsoon.

your eyes are like stars in the night.

Awh, Spring Nicht maakt me aan het huilen. D;
    Echt zo'n mooi lied <3.
    - Maar ja, ze worden ouder, inderdaad. Maar al die tijd ben ik fan gebleven ^^.

Ehm, dat was Der Letzte Tag/het begin van Wir Schliessen uns Ein. De video van DLT was ooit eens op VIVA en die zender hadden wij toevallig in Gran Canaria op vakantie, in ons appartement :'D.

Mysli zdes' uzhe ne vazhny

Spring Nicht had ik eerst gehoord. :9~

Some people make the world special just by being in it

Durch Den Munsun
    en Jung und nicht merh jungendfrei

Spring nicht is echt heel mooi <3.
    Ik vind ook dat ze nu veel minder zijn met de nieuwe techno-songs.

Monsoon ;
    Ik dacht eerst dat het Tsjechen waren :'D en toen ik er achter kwam dat ze Duits waren lag ik ff dubbel 8D. x

My friends are my estate.