• Ik zat zo net te kijken naar Spring nicht en kreeg even zo iets van qua dikte is die Bill die op de rand staat Bill nu en die ander die aan komt rennen Bill vroeger. Spring Nicht
    Mijn eerste liedje die ik van TH hoorde en nu besef ik pas eigenlijk hoe goed ze toen waren hoe slecht nu ><' Wat was jullie eerste liedje die jullie hoorde?

    Ikvond ze toen echt super;
    nu; geen commentaar (;
    eerste liedje; Monsoon en toen de hele duitse cd collectie ;p en toen begonnen ze met engels xs


    Croyes moi quand je dit:"La vie c'est fait de petit bonheurs."

    Monsoon.

    Ik snap wel wat je bedoeld, maar ik vind ze nu ook nog heél goed. Ze willen gewoon uitbreiden en nieuwe dingen proberen. Mijn eerste liedje dat'k hoorde was durch den monsun :'D


    Life begins at the end of your comfort zone

    Durch den monsun was de eerste die ik aanklikte op youtube.

    volgensmij was het Monsoon of Schrei hahah (krul)


    T O K I O H O T E L < 3

    Durch den monsun. Maar toen had ik geen flauw benul wie ze waren, dat was op één of ander Duitse zender in de Ardennen zoveel jaar geleden.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Mensen ontwikkelen zich. De een noemt het slecht, de ander noemt het doorgroeien en het opdoen van levens ervaring (krul)(nerd).


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik heb het idee, dat Bill de liedjes vroeger schreef met meer gevoel, ja ik weet eigenlijk niet hoe ik het moet uitleggen xD

    KirstenSnaps schreef:
    Mensen ontwikkelen zich. De een noemt het slecht, de ander noemt het doorgroeien en het opdoen van levens ervaring (krul)(nerd).


    Ja dat is ook wel zo, dat had ik eerst ook totdat ik net hun oude nummers ging luisteren xD

    Confused schreef:
    Ik heb het idee, dat Bill de liedjes vroeger schreef met meer gevoel, ja ik weet eigenlijk niet hoe ik het moet uitleggen xD
    Hmm ik zie het anders. De emoties van vroeger begreep iedereen. Nu begrijpen ze het niet meer omdat het niet meer zo oppervlakkig geschreven is. Je moet luisteren en invoelen wil je het echt begrijpen denk ik. Daarom haken er oa ook veel mensen af, omdat ze het nu slecht vinden en zeggen dat ze te veel veranderd zijn. Maarja, mensen blijven niet voor eeuwig 15.:Y)

    [ bericht aangepast op 9 april 2010 - 15:01 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Waarschijnlijk was het eerste liedje dat ik hoorde Monsoon, maar daar lette ik niet op. En het eerste liedje wat ik bewust ging luisteren was Durch Den Monsun dacht ik. :Y)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Hmm ik zie het anders. De emoties van vroeger begreep iedereen. Nu begrijpen ze het niet meer omdat het niet meer zo oppervlakkig geschreven is. Je moet luisteren en invoelen wil je het echt begrijpen denk ik. Daarom haken er oa ook veel mensen af, omdat ze het nu slecht vinden en zeggen dat ze te veel veranderd zijn. Maarja, mensen blijven niet voor eeuwig 15.:Y)


    Zo kun je het ook zien, ja :X

    Moonsoon, meer nummers ken ik ook niet.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!


    Schrei, in 2006 <3

    Maar hun muziek vind ik nu nog steeds heel diepgaand, alleen zit het verstopt. Vroeger kon je zonder dat je de tekst helemaal kende snappen wat hij bedoelde met de nummers. Maar nu moet je de tekst echt goed kennen wil je het voelen en snappen. :]


    -

    De allereerste die ik aanklikte was ; freunde bleiben :Y) dat vergeet ik nooit meer ! (flower)


    Life is a beautiful struggle