• Zoek op het internet foto's van de kledingstukken van één van je outfits. (Of trek eventueel zelf een foto, als je er echt geen van vind op het internet)
    Zorg ervoor dat je een volledige outfit hebt, ook schoenen en accesoires! (Geen make-up, haarstijl, ondergoed. Dan wordt het te uitgebreid)
    Plaats de foto's dan hier, en de volgende moet jou outfit beoordelen. Je kan dan zeggen wat je mooi vind, wat je zelf nooit zou dragen, etc.
    Niet willekeurige kledingstukken opzoeken en deze hier plaatsen. Je moet de outfit zelf hebben!
    Als een kledingstukken op het internet in een andere kleur is dan die je zelf hebt, kan je dat er natuurlijk achter zetten.
    Ik heb nog geen topic hierover gezien. Als het toch al bestaat, mag je gerust hier een slotje opzetten.



    Begin maar bij mij:

    Singlet (Tweede van links, in het zwart)
    Shirt
    Broek
    Cardigan (In het lichtgrijs)
    Accessoire: ketting
    Accessoire: oorbellen (Tweede van links op de bovenste rij)
    Schoenen

    [ bericht aangepast op 8 april 2010 - 18:02 ]


    If we had not a soul, music would have created it.

    Heel mooie outfit! Ik vind het echt vet. En vooral die ketting! :3

    Dit is de mijne
    Dat is dus een bloes van Esprit, een skinnyjeans van freesoul en zo'n zwarte/lage goedkope schoentje zoals die vierde van links, bovenaan (gympen). Geen accesoires.


    Never run out of reasons to smile...

    hier had ik al een keer een topic over ;$


    I'd rather go naked than wear fur.

    Jij hebt ook een leuke outfit! Niet een blouse dat ik snel zou aantrekken, maar hij staat je leuk. (:

    Spijkerblouse.
    Singlet maar dan langer, zeg maar, en zwart. (Tweede van links)
    Jeans
    Zwarte vans.
    Geen accesoires.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik denk dat het jou goed zal staan :]

    Eh ja, naar mijn kleding zoeken op internet duurt een eeuwigheid. Dus de fantasie moet volstaan.
    Een oversized jongensoverhemd met donkerrode/paars zwarte ruiten. Daaronder een zwart haltertopje, een lange (inmiddels gerafelde) broek met exact deze kleuren, daaronder zwart rood geruite Vans.
    Een zilveren ketting.


    No growth of the heart is ever a waste