• School, het is geweldig, maar je hebt er niks aan. We volgen allemaal vakken waar we later niks mee doen, neem nou is bijvoorbeeld bv. Ik durf te wedden dat de meeste van jullie daar niks van bakken en blij zijn als ze het eindelijk kunnen laten vallen... Aan de andere kant, meestal is school wel de plek waar je je vrienden ontmoet. Oja en niet te vergeten die leuke knappe jonge die jou natuurlijk wel weer met natuurkunde helpt... ach school het is eigenlijk alleen maar een iritante vervelende ontmoetingsplaats


    ....

    inderdaad, beeldende voorming, dus tekenen knutselen en lekker kletsen(A)


    ....

    UNCOMMON schreef:
    School is wel belangrijk voor je toekomst, maar, ja, het is momenteel niet zo leuk met alle vakken.

    Ik vond bv juist wel leuk :3
    En school vind/vond ik soms ook wel leuk, maar niet altijd :'D


    There are several things that I have been doing wrong.

    Beeldende vorming is juist een van de weinige leuke vakken op school!
    En tjah, school blijft saai, maar het is inderdaad een ontmoetingsplek ^^


    You are beautiful, you are love.

    Mhh.. Ik vind dat we i.p.v vijf dagen, maar vier dagen les moeten krijgen en dat school standaard om halftien moet beginnen. Dan is het nog wel uit te houden. :Y)

    [ bericht aangepast op 7 mei 2010 - 13:17 ]


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    UNCOMMON schreef:
    School is wel belangrijk voor je toekomst, maar, ja, het is momenteel niet zo leuk met alle vakken.

    indd . ^^


    -

    BV is juist super leuk:Y)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik zit al een week thuis (ziek) en geloof me, ik begin school te missen.

    Ik wil later gaan tekenen voor games (Concept art maken, characters verzinnen). Dus moet ik mijn best doen voor die B-vakken, maar die tellen niet mee. Dus wat dacht je van mij? Juist waar ik mee verder wil gaan is 'niet belangerijk'.


    I live for the applause, you will die for it.

    L0VEDRUNK schreef:
    Ik heb liever wel school dan geen school.

    Idd. En oh ja, ik hou van bv. (':


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    haha,
    goed samengevatxD


    Dance like nobody's watching'

    L0VEDRUNK schreef:
    Ik heb liever wel school dan geen school.


    Beeeeeeeesje :-)