• ''Renée waar ben je toch mee bezig!?''
    En dan heb ik het erover dat ik echt met elke jongen die er leuk uitziet flirt maar zodra hij te dichtbij komt hem negeer.
    Ik ben ook zo'n sukkel soms. (nerd)

    Andere mensen hier ook last van?
    x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Heroic schreef:
    (...)
    Ik weet het.. Het erge was nog zelfs dat ie zijn shirt omhoog trok -kwijl- en zijn not to mention gespierde buik liet, aaaaaaaah.
    I'm a fool.
    Ik ben dan echt zo'n schaap dat dan alleen maar kan glimachen op dat soort moment, om je kapot aan te ergeren. Achteraf denk je dan; dit had ik eigenlijk moeten zeggen, of dit.
    Argh. ¬¬'


    Shireen, schaam je.
    Dan zeg je toch wel wat, of je raakt z'n buik teminste aan?:9~:9~
    Dat zou ik doen, haha.


    Smiling but close to tears.

    Heroic schreef:
    (...)
    Ik weet het.. Het erge was nog zelfs dat ie zijn shirt omhoog trok -kwijl- en zijn not to mention gespierde buik liet, aaaaaaaah.
    I'm a fool.
    Ik ben dan echt zo'n schaap dat dan alleen maar kan glimachen op dat soort moment, om je kapot aan te ergeren. Achteraf denk je dan; dit had ik eigenlijk moeten zeggen, of dit.
    Argh. ¬¬'

    Shireen dat is niet erg dat heeft iedereen! Het komt vanzelf beloof me dat je de volgende keer met hem gaat flirten! (krul)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Scrubs schreef:
    (...)

    Shireen, schaam je.
    Dan zeg je toch wel wat, of je raakt z'n buik teminste aan?:9~:9~
    Dat zou ik doen, haha.

    Jaja... Ik voel me al schuldig genoeg. Het enige wat ik deed was zo'n wenkbrauwwiebel maken en toen grijnse hij.(krul)

    @NYC
    I promise.:9~


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Heroic schreef:
    (...)
    Jaja... Ik voel me al schuldig genoeg. Het enige wat ik deed was zo'n wenkbrauwwiebel maken en toen grijnse hij.(krul)

    @NYC
    I promise.:9~


    Haha.
    Zo'n jongen in me klas heeft een eightpack jongeeeeh.:9~
    Ik ging half kwijlen, en ik mocht het aanraken.
    Maar de helft van de jongens uit me klas heeft gespierde buik, daarom hou ik ook van me klas, 8D


    Smiling but close to tears.

    Goedzo!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.