• Ik heb vandaag voor het eerst weer naar school gefietst sinds oktober :3

Maargoed mijn punt was; ik ben echt een ramp in fietsen. Ik kan niet recht fietsen, ik slinger, weet de verkeersregels niet en ik kan me nooit lang concentreren op de weg, of lang achter elkaar voor me kijken.
    Vanochtend reed ik dus een vrouw op de fiets aan -zij begon te schelden, ik kreeg de slappe lach- en ik heb ook wel eens perongeluk tegen een vrouw aangetrapt zonder dat ik het zelf doorhad -vraag me niet hoe dat kon-
    En vorig weekend fietste ik met mijn crush en toen reed ik bijna de bosjes in. En op de terugweg knalde ik bijna tegen een paal aan -oke, ik was niet helemaal nuchter-

Serieus, ben ik de enige die zo'n ramp in het verkeer is, of zijn jullie soms ook zo erg? ;$

Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

Haha,soms ben ik een gevaar,omdat ik niet kan schatten hoever een auto of fietser van mij af is. met het gevolg dat die dus soms wel moeten stoppen voor mij.(A)

Nou meestal let ik wel goed op, dus bij mij valt het wel mee. :Y)

Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

Wow.
    Okee... jij ... kan egt niet fietsen XD

I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

Mij moet je niet op een fiets zetten, hoor want dan gebeuren er ongelukken. Het is al bijna een jaar geleden dat ik nog op een fiets zat.

Ryan Dunn (ll)

Ik let ook wel op. (A)

Allah.. 8D

Hazardous schreef:
    Wow.
    Okee... jij ... kan egt niet fietsen XD

Weet ik, hahaha :'D

Ik bots ook altijd bijna tegen dingen aan word bijna overreden enzo. maar volgens mij ben jij nog erger :P

Je t'aime plus qu'hier et moins que demain

Ga fietslessen nemen jij, haha.
    Ik heb wel eens dat ik zit te dromen op de fiets, maar echte ongelukken zijn er niet van gekomen. Eerder dat een paar oudjes met gingen uitschelden omdat ik op de stoep fietste. Waar wilden ze anders dat ik fietste, in de bosjes? Heb je gewoon m'n middelvingen opgestoken.(krul)

You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

Lagoon schreef:
    (...)
    Weet ik, hahaha :'D

XD
    Maar waarom fiets je nu pas weer?

I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

Hazardous schreef:
    (...)
    XD
    Maar waarom fiets je nu pas weer?

Omdat ik 45 min. moet fietsen en ik kan ook met de trein. Alleen dat is duur :Y)

Lagoon schreef:
    (...)
    Omdat ik 45 min. moet fietsen en ik kan ook met de trein. Alleen dat is duur :Y)

luilak
    Hhahha oke ;D

Ik zou jou niet graag tegenkomen, denk ik :'D Maar bij mij valt het heel goed mee, ik kan fietsen.

Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

Ik let altijd goed op, maar slingeren doe ik wel x'D Op de fiets dan, met de auto ben ik altijd heel alert.

Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

Als zeg ik het zelf ik kan perfect fietse =) xD
    Allee ja gewoon dus :p
    Ik fiets graag en ik doe het soms/vaak en ja eigelijk wa is daar moeilijk aan ? :X

Stop wishing, Start doing..

Ik ben net zo'n ramp, whaha. Vandaar dat ik met de bus naar school ga XD

'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'