• Ik had vandaag gym, dus wij helemaal naar de andere kant van de stad fietsen voor die gymzaal. Bleken we buiten gym te hebben, maar de kleedkamers waren op slot, dus we moesten wel omkleden in de zaal zelf, maar gym was buiten.
    Maar goed, iedereen zat dus eerst te mopperen van: 'Ja jonge, veel te koud, rot maar op' 'Damn, nee geen voetbal'
    En er waren ook jongens die op de scooter kwamen, doorhadden dat we buitengym hadden, en gelijk weer vertrokken :Y)

    Gingen we softballen, lees; ik ging languit met een paar meiden in het veld liggen en we weigerden vervolgens iets te doen. En het bleek uiteindelijk nog heel warm te zijn ook. En het was best wel gezellig, en we hebben ontzettende lol gehad :3

    Gymen jullie wel eens buiten, of gewoon altijd binnen?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    In de winter binnen, in de zomer buiten. Gisteren zouden wij eigenlijk buitengym hebben, maar de velden waren al verhuurd aan iemand anders, dus we gymen nu nog twee weken binnen. (A)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Waarschijnlijk moet ik vandaag nog buitengymmen!!!:|
    Echttt geen zin in! :O sowieso haat ik gymxD


    Y'all been to Nashville?

    Duchesse schreef:
    Soms gymen we wel buiten, maar wy moeten wel meedoen <.<
    Maar meestal is het binnen (vooral in de winter dan)


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Zomer buiten en winter binnen.
    Ik vind het altijd relax om buten te gymen want de zon schijnt dan altijd heerlijk.

    En dat zegt heel wat want ik ben degene die gym het verneukste vak vind van heel het school gebeuren ;3


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Duchesse schreef:
    Soms gymen we wel buiten, maar wy moeten wel meedoen <.<
    Maar meestal is het binnen (vooral in de winter dan)


    I hope you die :3

    Wij hebben deze winter, toen het vroor, buiten in het park rondjes mogen gaan lopen o.o
    Maar, meestal is het binnen.


    Never run out of reasons to smile...

    wij gaan vanaf deze week ook weer naar buiten:| maar bij ons is dat niet leuk want wij ehbebn vvan dat nep gras op van die voetbal velden.. en dan zit al dar grint achtig iets op de broek enzoo en het zxit voor geen meter:|


    Ivar Oosterloo.