• Oké, het klinkt raar, mar ik heb een raagje over iets :
    Wel, ik heb 2 mail-adressen, een skynet-adres en een hotmail-adres. Alleen mijn beste vrienden heb ik die adressen gegeven, maar blijkbaar kon iemand z'n mond niet houden en nu krijg ik van mensen die ik eigenlijk niet kan hebben mails zonder ik hen die adressen had gegeven.
    Ik dus de volgende dag op school : Wie heeft die doorgegeven? Bleek een vriendin te hebben gedaan.
    Het klinkt debiel, maar is dat legaal en mag dat eigenlijk wel? Want dat is toch eigenlijk ook een stuk privé dat dan doorgegeven wordt?

    Ik weet niet. Het kan best illegaal zijn, maar voor zoiets onbenulligs zou ik niemand aanklagen. Maak een ander emailadres aan?


    Life is hard and then we die

    Volgens mij is dat inderdaad privé, maar zo'n risico loop je altijd als je een e-mail adres aanmaakt en aan anderen geeft.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    nee, dat is niet illegaal 8D
    vertrouwelijke informatie delen met mensen is iets waar je zelf voor kiest, en je moet er niet van uitgaan dat ze het voor zichzelf houden. Het maakt niet uit hoe close je bent met die persoon, het kan altijd. [/dat betekent niet dat het ook echt gaat gebeuren, en ook niet dat je nooit meer iets hoeft te vertellen, maar je moet er gewoon niet van uitgaan dat diegene het voor zich kan houden]


    all I want for christmas is a girlfriend

    I have no idea


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain

    Wasteland schreef:
    nee, dat is niet illegaal 8D
    vertrouwelijke informatie delen met mensen is iets waar je zelf voor kiest, en je moet er niet van uitgaan dat ze het voor zichzelf houden. Het maakt niet uit hoe close je bent met die persoon, het kan altijd. [/dat betekent niet dat het ook echt gaat gebeuren, en ook niet dat je nooit meer iets hoeft te vertellen, maar je moet er gewoon niet van uitgaan dat diegene het voor zich kan houden]


    en trouwens een hotmail-account kan je niet als prive eigendom rekenen.. hotmail is een openbaar iets maar word door een wachtwoord afgeschermd


    Love is overrated

    Wat Wasteland en xMILES zeggen (:


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    PUKKELxDING schreef:
    Ik weet niet. Het kan best illegaal zijn, maar voor zoiets onbenulligs zou ik niemand aanklagen. Maak een ander emailadres aan?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.