• Ik ben van plan mijn story Nine girls, one boy te verwijderen en dit meld ik even aangezien er mensen van Q. in mee spelen. Dit doe ik omdat ik het verhaal ontzettend aan het verwaarlozen ben, omdat ik er gewoon geen tijd voor heb. Want ik steek altijd best veel tijd in dat verhaal, omdat ik moet kijken of iedereen wel even veel in het verhaal voorkomt, of het wel klopt wat ik schrijf met wat jullie hebben ingezonden qua informatie over jullie zelf. En dat duurt gewoon ontzettend lang. Vaak ben ik gewoon wel een hele avond bezig aan één deeltje en daar heb ik gewoon geen zin meer in. Misschien dat iemand hem anders het verhaal wil overnemen? Zo niet dan verwijder ik het definitief van Quizlet.

    Es kijken waarover het gaat :']


    No growth of the heart is ever a waste

    Es kijken waarover het gaat :']

    EDIT: Je hebt wel mooi 35 abo's voor dat verhaal. Misschien wil een van de rollennemers het overnemen of iemand anders die het verhaal redelijk volgt :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Zaitsev schreef:
    Es kijken waarover het gaat :']

    EDIT: Je hebt wel mooi 35 abo's voor dat verhaal. Misschien wil een van de rollennemers het overnemen of iemand anders die het verhaal redelijk volgt :]


    Ja i know, daarom vind ik het ook wel erg om mee te stoppen, maar ja als ik er niet aan verder ga heeft het ook niet echt veel nut ><.