• Er zijn hier zoveel oude account die vaak al maanden/jaren niet meer in gebruik zijn. Het lijkt me een stuk fijner om ze allemaal te wissen want je hebt er toch niks aan. Het lijkt me dan wel slim om er dan gelijk eerst een waarschuwing ervoor te versturen zodat jullie alsnog 'toestemming' hebben om te verwijderen als ze niet reageren.
    Ik ben voor, logisch. (':

    [ bericht aangepast op 5 april 2010 - 22:08 ]


    your eyes are like stars in the night.

    Voor, maar misschien is het wel beter dat er een waarschuwing van te voren komt ofzo [:


    all I want for christmas is a girlfriend

    Ik denk dat je dat nog zoveel keer zal mogen voorstellen als je wil, maar dat Rutger dat nooit zal goedkeuren. Hier zijn al enkele aanvragen voor geweest.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik wil dat ook graag, want sommigen hebben die usernames die ik ook wil en dat is hatelijk.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Is al voorgesteld en afgewezen.


    I live for the applause, you will die for it.

    Wasteland schreef:
    Voor, maar misschien is het wel beter dat er een waarschuwing van te voren komt ofzo [:


    ik ben voor, ook al heeft t misschien geen nut :P

    Tranquillity schreef:
    Ik denk dat je dat nog zoveel keer zal mogen voorstellen als je wil, maar dat Rutger dat nooit zal goedkeuren. Hier zijn al enkele aanvragen voor geweest.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Tranquillity schreef:
    Ik denk dat je dat nog zoveel keer zal mogen voorstellen als je wil, maar dat Rutger dat nooit zal goedkeuren. Hier zijn al enkele aanvragen voor geweest.


    Inderdaad (cat)


    -

    voor (:


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Dit is al duizend keer voorgesteld en Rutger zal nee blijven antwoorden.


    Let the Night embrace you

    Eywa schreef:
    Dit is al duizend keer voorgesteld en Rutger zal nee blijven antwoorden.

    Oops, wist ik niet. Zet maar slotje op.


    your eyes are like stars in the night.

    Dan wil ik wel weten waarom nee.(krul)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    @Heroic: De voornamelijkste reden is dat die persoon misschien ooit nog wil terug keren.
    & ik zocht naar een reactie die Rutger hier ooit eens op gaf, maar ik vind 'm niet.. :'D

    > slotje op aanvraag.

    [ bericht aangepast op 5 april 2010 - 22:22 ]


    Let the Night embrace you