• ik heb het over gisteravond. ik zat voor de tv. ik heb eerst Peter R de vries gekeken, daar was het over de beruchtste serie moordenaar van Nederland. hij had een hele martelkamer op zolder! waar hij meisjes tussen de 12 en de 18 mishandelde(ook sekueel) en later vermoorden.

    en daarna kwam Reportage, ook al over een sadist die een vrouw 7 jaar lang vast hield als slaaf, en ze werd vast gehouden in een kist!, ze mocht er alleen maar uit als hij zin had in seks, en als hij zin had om haar sadistisch te mishandelen!

    en toen kreeg ik toch heel even de rillingen, dat er zo'n mensen op de wereld bestaan..

    [ bericht aangepast op 5 april 2010 - 19:52 ]

    Dat heb ik ook allebei gezien! Echt eng ;o


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Lagoon schreef:
    Dat heb ik ook allebei gezien! Echt eng ;o


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    O.m.g. O.O


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Gij bent niet de enige,ik krijg er ook rillingen van.

    Serieus, voor zulke mensen mogen ze voor mijn part de pijnbank weer tevoorschijn halen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Zaitsev schreef:
    Serieus, voor zulke mensen mogen ze voor mijn part de pijnbank weer tevoorschijn halen.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    wat een POEP mensen. -ja ik houd het netjes:Y)-


    Big girls cry when their hearts are breaking

    ik krijg alleen al de rillingen als ik het lees.
    Wat is het jammer dat de doodstraf niet meer bestaat in Nederland zeg!


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Vreselijke mensen, zoiets doe je een ander niet aan. .__.


    we were young but we were blind.

    Ik heb alleen de reportage gezien maar het idee alleen al vind ik afschuwelijk.


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Die mensen zijn ziek. En eigenlijk, moeten ze die mensen gewoon afmaken! Want het is gewoon te gruwelijk! Belachelijk o.O


    Sometimes it's best not to care.